הכי את המומחה: המלצות של מעצבי ומעצבות שמלות כלה בדרך לאחת המושלמת שלך
תמיד חלמת על יום החתונה ודמיינת את עצמך בשמלת כלה. אך בדיוק עכשיו את מבולבלת מההיצע, מהטרנדים העכשוויים ומשלל הדגמים המרהיבים. ההמלצות הבאות יסייעו לך לבחור את השמלה המושלמת עבורך

יש כלות שחולמות על שמלה קלאסית שמעניקה מראה של כוכבת הוליוודית ויש כלות שחולמות על שמלה של נסיכה מהאגדות. כיום, תוכלו לעצב לעצמכן שמלות כלה בכל גזרה, סגנון ומראה שתחפצו. עם זאת, חשוב לבחור באחת הנכונה וזו משימה לא פשוטה. הנה כמה המלצות שיסייעו בבחירה.

משימה לא פשוטה: לבחור שמלת כלה


בין ההמלצות הראשונות שמעצבי ומעצבות שמלות כלה יתנו לכן תהיה גם ההמלצה להתחיל בחיפוש שמלת החלומות ועיצובה כשלושה חודשים לפני יום האירוע. כך תוכלו לקבל החלטות בנושא באופן שקול ורגוע, בלי להילחץ גם אם מתעורר צורך בשינויים ותיקונים. אחר כך, הם ימליצו לכן לבחור בשמלה שמשקפת את הסגנון האישי ובו זמנית מתאימה לנתוני הגוף. טרנדים משתנים ותמיד ניתן לשלב טרנד כזה או אחר בעיצוב, אך הבחירה בגזרה הנכונה והמחמיאה היא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על המראה הכללי.

באותה נשימה ימליצו לכם המעצבים, לבחור בשמלה הכי נוחה. עם זאת, על מנת לשמור על עניין כדאי לשלב אפליקציות חדשניות שעונות על הטרנדים העכשוויים. רבים מהמעצבים יעודדו אתכן ללכת אחרי החזון והחלום שלכן ויטענו שמעצב או מעצבת מקצועיים ידעו לתרגם את החלום שלכן לשמלה המושלמת, שתחמיא ותגשים את הפנטזיות.

המלצה נוספת בדרך אל השמלה הנכספת היא לשמור על גמישות מחשבה ולסמוך על המעצב או המעצבת, שידעו להוביל אל הדגם המושלם ביותר והמתאים ביותר. המעצבים ידעו להתאים את הגזרה למבנה הגוף של הכלה ואת המראה הכללי לאופי שלה. לשם שמירה על גמישות מחשבה, יהיו מעצבים שיעודדו אתכן למדוד שמלות כלה במספר סגנונות וגזרות ולעתים אפילו בצבע שאינו לבן. במקרים רבים המדידות והניסיונות מובילים לשמלת הכלה בסגנון המתאים ביותר. עם זאת, ישנם מעצבים שטוענים שהשמלה המנצחת היא השמלה הראשונה שמודדים.

אל תוותרי עליה, שמלת החלומות שלך


המלצה נוספת היא לשלב בשמלה מוטיבים יוצאי דופן, בעבודת יד, יחד עם קווי מתאר קלאסיים שהולמים את מבנה הגוף ואופייה של הכלה, על מנת להימנע מבחירה שנראית כמו תחפושת. רבים מהמעצבים נצמדים לעיצובים קלאסיים, משום שהם סבורים שהם מנצחים כל טרנד. בהמשך לכך, חשוב לא להיסחף בעקבות טרנדים או אמירות אופנתיות חולפות ולבחור בשמלת החלומות.

על השאלה, איך תדעי אם זו שמלת החלומות שלך, רוב המעצבים ישיבו, שברגע שתלבשי אותה תדעי. השמלה הנכונה תעניק לך הרגשה מלכותית, אך בו זמנית תהיה נוחה, קלילה ומיוחדת.

YOU MIGHT ALSO LIKE