המדריך המלא: כך תהפכו את חצר ביתכם לגן אירועים מושלם
יותר ויותר אנשים בוחרים לערוך אירועים אינטימיים, צנועים, ומשפחתיים בביתם. מדובר על משימה מורכבת הדורשת תכנון וירידה לפרטים הקטנים ביותר. בדיוק בשביל זה הכנו עבורכם מדריך שלם ומפורט שיעזור לכם לבנות את אירוע החלומות

על מנת לערוך אירוע אינטימי, אישי ומיוחד בחצר ביתכם, יש לחשוב על כל הפרטים, מלאכה שיכולה להרתיע לפעמים, לבלבל, ולהכניס לא מעט דלימות לתמונה. בניגוד לאירועים באולמות אירועים, אירוע ביתי כולל מסגרת ומיקום מוכתבים מראש, אך זה בדיוק הזמן להתפרע ולבנות אירוע בהתאמה אישית. 

אז כיצד עושים זאת?

 ראשית יש לוודא שהחצר יכולה ומסוגלת להכיל את כמות האורחים שאתם מבקשים להביא לאירוע. בנוסף, חשוב לתכנן את מיקום כל האלמנטים - רחבת הריקודים, שתהיה רחבה דיה, אזור המזנונים, שולחנות האורחים, פינות ישיבה ייחודיות ועוד. רצוי לשרטט סקיצה ולהציב עליה את האלמנטים המבוקשים, על מנת לקבל מבט ממעוף הציפור על החלל כולו.

עיצוב וסגנון

אירוע קטן ואינטימי זה יתרון עצום אך הדבר גורם לכך שיותר ויותר דגש ניתן לעיצוב המקום ולאיכות הביצוע של העיצוב. אם תרצו, תוכלו להפוך את החצר ליער קסום מהאגדות, למקום כפרי, שיקי, אורבני צעיר או דווקא נוסטלגי עם המון וינטג' והרבה עיצובים אחרים. חשוב לזכור לשלב את העיצוב הנבחר בהרמוניה לכל האלמנטים של האירוע כדי ליצור קו אחיד ואסתטי.

הגברה ותאורה

מעבר לתפאורה הייחודית שמקנה תאורה מקצועית ולחוויה שמעניקה מערכת הגברה מקצועית מומלץ להוסיף גם אלמנטים קטנים כמו גרילנדות, שרשראות מיוחדות, לפידי אור, גופי תאורה גדולים בעיצוב מיוחד ועוד.

שירותים, חנייה וציוד

אירוע בחצר הבית דורשת גם לחשוב על נושא החנייה. אותו הדבר לגבי שולחנות, כלים מסוגים שונים, הצללות , מזגנים ואוורור ועוד.כאן ניתן להשתמש בשירותיו של מפיק אירועים מנוסה, אשר ידע להכווין אתכם לכל הצרכים, על מנת ליצור בסופו של יום אירוע מושלם ונוח.

קולינריה

זה הרגע להשתולל ולדמיין סוגי תפריטים, צורת ההגשה, עיצובי האוכל ועוד. כידוע, האוכל הוא אחד הכוכבים המרכזיים בכל אירוע, ולכן, לגמרי מומלץ להשקיע באוכל טעים, מגוון, טרי וטעים. 



YOU MIGHT ALSO LIKE