אוף, איזה חום: ריחות רעים, כתמים ורטיבות אינם מתאימים לחליפת החתן או לשמלת הכלה
אחת האורחות שאתם לא רוצים בחתונה שלכם היא זיעה. קבלו כמה טיפים ממומחים, שיסייעו לכם לשמור אותה הרחק מכם גם כשהחגיגה מתקיימת בחוץ, בעונה הכי חמה בשנה

הקיץ מביא איתו אור שמש, מזג אוויר חם וגם חגיגות חתונה. אך בו זמנית מדובר בעונה חמה ולחה שיוצרת זיעה. אם אתם חוגגים את החתונה שלכם או בדרך להשתתף באחת כאורחים, אתם בטח תוהים איך תוכלו לשמור את הזיעה הרחק מכם. הזיעה היא תופעה טבעית לחלוטין, שמסמנת שהגוף עובד כשורה, אך היא לא מוזמנת לאירוע: ריחות, כתמים עור רטוב אינם מתאימים לקוד הלבוש של חתונה.



החדשות הטובות הן, שניתן לטפל במצבים קיצוניים של הזעת יתר באמצעות פניה לרופא עור. אך באופן כללי, אם מדובר בהזעה במידה סבירה, קבלו כמה טיפים ממומחים, שיסייעו לכם להרגיש ולהריח נקיים ורעננים במהלך חתונת קיץ בחוץ.

חומרים נכונים: המומחים ממליצים על אנטי ספירטים, שמכילים כלוריד אלומיניום, זירקונים מאלומיניום או מלחי אלומיניום אחרים, שפועלים על ידי כניסה לנקבוביות הפחתת זרימת הזיעה. אחד התכשירים האנטי ספירטים הם דאודורנטים מוצקים, קרם לחות להגנה על העור וסופגי ריח שמסייעים להתמודד עם ריח הגוף.



בגדים משוחררים וטבעיים: בחירה בבגדים בגזרות צמודות מבדים סינתטיים יכולים להגביר את ההזעה. זה הזמן לבחור בבדים טבעיים, כגון משי, שינשמו טוב יותר מאשר בדים סינתטיים. פריטי לבוש בגזרה משוחררת יסייעו לזרימת אוויר סביב לגוף ויאפשרו תחושת נינוחות.



שמרו על הגב: בתי השחי הם לא האזורים היחידים בגוף שמפרישים זיעה. אם אתם מעוניינים בתחושה כללית של רעננות, כדאי להשתמש בתכשירים שמיועדים לשימוש באזורים אחרים של הגוף, כגון תרסיס יבש לגב, שמאפשר הקלה באמצעות התזה על שטחים גדולים יותר של הגוף.

YOU MIGHT ALSO LIKE