על גג המגדל הגבוה בעיר או תוך כדי דהירה על סוס מהיר: המקומות הקלאסיים לצילומי בר או בת מצווה
שניות לפני שהילדים והילדות הופכים לנערים ונערות בחגיגת בר או בת מצווה, מומלץ לצאת איתם אל מקומות מיוחדים עם צלם שיתעד אותם בתמונות יצירתיות


לא מעט ילדים וילדות בוחרים להצטלם לאלבום בר או בת המצווה שלהם במקומות מיוחדים. הצילומים ישתלבו אל תוך אלבום שמנציח אותם שניה לפני שהם מתבגרים והופכים לנערים ונערות. האפשרויות הקלאסיות בהם אפשר ליצור צילומים מיוחדים לאלבום נמצאות קרוב אליכם. הנה כמה מהן.

מלאי קסם של טבע בתולי, חופי ים ואגמים

אוהבים סוסים? במרחק נסיעה קצרה ממרכזה של כל עיר כמעט תמצאו עשרות חוות כפריות, שיאפשרו לכם ללמוד לרכב על סוסים ולטפל בחיות הגרות במשק. בין אם החלטתם ללמוד לרכב באופן קבוע או להגיע לחווה על מנת ליהנות מרכיבה באופן חד פעמי, תוכלו לשלב גם צילום של אלבום תמונות מקורי לכבוד חגיגת בר או בת המצווה. צילומים של כלת או חתן המצווה רוכבים על סוס אצילי בזמן דהירה יכולה להיות יצירה מעניינת לשילוב באלבום.

בין מים לשמים: חופי ים ואגמים אפשר למצוא כמעט בכל פינה בארצות הברית. חלק מהחופים פופולריים והמוניים יותר וחלקם מבודדים ומלאי קסם של טבע בתולי. לא מעט חופים כוללים גם חלקות דשא ירוקות, עצים וצמחיה שיספקו נגיעות צבע מרהיבות לכחול של המים והלבן הצהבהב של החוף. מומלץ להגיע אל אזורי החופים בעיקר בשעות הבוקר באמצע השבוע, על מנת ליהנות ממרחב של טבע בלתי מופרע.

מרינה, מזח או נמל: אזורי נמל תמיד נחשבים לאתרים פופולריים לצילומים אמנותיים ויצירתיים. אם אתם אוהבים את הים ואת האווירה שמציעים מתחמי נמלים תוכלו לשלב באלבום שלכם שלל תמונות בלתי נשכחות. תוכלו לדלג על רקע המים המתנצנצים בין הסירות העוגנות במקום; לדגמן פוזות על רק מבנה תעשייתי ישן; לבהות בקו האופק מעל למזח ענקי או לנסות לגייס את אנשי הצוות של אחת הספינות לצילום אישי ומיוחד במינו.

גם ביצועים במגרש הספורט השכונתי יכולים להצטלם מצוין לאלבום בר המצווה

על הגג: חפשו את המגדל הגבוה והאהוב עליכם ביותר, עלו אל קומת הגג עם הצלם שלכם והצטלמו כמו דוגמנים ודוגמניות לחברת אופנה בינלאומית מובילה. הנופים האורבניים שמסביב יעניקו לצילומים אווירה קוסמופוליטית ויהפכו את אלבום צילומי בר או בת המצווה למתוחכם ובוגר. תמונות שצולמו בגובה של כמה מאות מטרים יהפכו למוקד מעורר עניין בכל אלבום.

ברחובות שלנו: לעתים, די ביציאה אל רחובות העיר הגדולה על מנת ליצור כמה צילומים אייקונים, שיהפכו כל אלבום בר או בת מצווה ליצירה חד פעמית. המבנים העירוניים, הארכיטקטורה שמאפיינת את האזור, החנויות על השלטים הצבעוניים והמכוניות שחולפות ברקע, הם מראות יומיומיים עבור רובנו. אך שילוב של זוויות צילום מיוחדות, תאורה מסוימת ובר או בת המצווה במראה יצירתי, יסייעו לקומפוזיציה המשובחת.

YOU MIGHT ALSO LIKE