כמעט כלה: כך תשיגי את מראה השושבינה המושלם לשנת 2019
הטרנדים בסצנת שמלות השושבינה לשנת 2019 משנים את כללי המשחק ומציגים מראה חושני ושופע שמתרחק מהנשיות הרכה, כיאה לעידן שבו העצמה נשית הפכה לחלק בלתי נפרד מכל אירוע

סוף סוף נחשפו הטרנדים בגזרת שמלות השושבינה לשנת 2019 והם נראים מצוין. השמלות העכשוויות מתרחקות מהגוונים הרכים ומהבדים הנשיים של השנים האחרונות. במקומם, אפשר למצוא שמלות שנצמדות לצד הלוהט והעסיסי עם גזרות חושפניות יותר, בדים שופעים ופרטים אחרים שלוכדים את תשומת הלב.

הצבעים העזים והכהים יותר מככבים בסצנת שמלות השושבינה



בין הבולטים שבטרנדים אפשר לראות שילוב של טקסטורות רקמה שמשתלטות על השמלה כולה. השילוב הזה מעניק לשמלה מראה עשיר ובעל עומק והוא בא לידי ביטוי בעיקר בצורות מובהקות של עלים רקומים ואפליקציות א-סימטריות אחרות.

טרנד נוסף הוא הפופאוברס. מדובר על שכבה של בד שמוסיפים מעל למחוך השמלה, על מנת להעניק למראה כללי תחושה אוורירית ורגועה יותר מזו שמייצר המחוך. תוספת הבד יכולה להיות עשויה קטיפה, שיפון, סאטן או כל בד שיעניק את הרכות המבוקשת.

צבע הוורד צפוי לככב השנה, עם כל הנוסטלגיה המשתמשת מכך. הסומק הוורדרד מזוהה עם שמלות השושבינה הקלאסיות. לצד צבעים עזים וכהים יותר, הוורוד המוכר, שיכול להשתלב גם עם גוונים של סגול לילך, נראה כמעט על כל מסלולי תצוגות אופנת שמלות הערב השנה. הוורוד העמוק והכהה יותר, מציע שדרוג לבצע הסמוק והרך, שכבר ראינו בעבר. אך שתי הבחירות יכולות לעלות בקנה אחד עם הטרנדים העכשוויים ולהעניק מראה מנצח.

טקסטורות עשירות ובדים שופעים כובשים את קולקציות שמלות השושבינה לשנה הקרובה


אחד הטרנדים המהוססים של השנים האחרונות זוכה לרוח גבית השנה ומציע אמירה אופנתית מהשרוול. השרוולים המוגדלים עושים את דרכם אל דגמי שמלות הערב ושמלות השושבינה, ומביאים איתם אפשרות להשיג מראה כובש גם כשהאירוע מתקיים בעונה הקרה.

לסיום, מחשופים עמוקים צפויים לככב בקרב שמלות השושבינה. הם ישתלבו מצוין עם חלק תחתון שנמשך לו עד אזור הברכיים ואפילו מתחתן. המחשופים יכולים להשלים את סדרת השילובים בין המוטיבים השונים שאמורים לייצר שמלה במראה חושני ואלגנטי, בו זמנית.

YOU MIGHT ALSO LIKE