אוכלים על זה: כך תבחרו חברת קייטרינג שתשאיר לאורחים באירוע טעם של עוד
למרות שהיא דורשת תשומת לב לפרטים ולמרכיבים רבים, בחירת חברת קייטרינג לאירוע היא אחת המשימות הטעימות יותר בדרך לארגון האירוע

אחד המרכיבים החשובים באירוע הוא האוכל. האורחים מצפים להפתעות ולמנות טעימות-טעימות. בהמשך לכך, אתם חייבים למצוא את חברת הקייטרינג שתספק לכם מנות מקוריות, עם חומרי גלם טריים והקפדה על סטנדרטים גבוהים, לצד שירות מקצועי ורמה גבוהה של גימור והגשה.

התאימו את סגנון האוכל לכל שלב של האירוע, על מנת לאפשר לאורחים ליהנות מהטעמים בקלות

כל החלטה שתקבלו בעניין המרכיב הקולינרי של האירוע תשפיע על הצלחת האירוע. לכן, כדאי כן להיצמד לבחירות שישאירו לאורחים שלכם טעם של עוד.

כשמגיע הרגע לבחור את החברה שתהיה אחראית על המרכיב החשוב הזה, מומלץ לבדוק כמה חברות, אך לא יותר מחמש. אחרת תמצאו את עצמכם נסחפים אחר האפשרויות השונות ולא תוכלו להחליט. כדאי להתחיל בתהליך הבחירה של חברת קייטרינג אחרי שבוחרים מתחם אירועים. אם במתחם האירועים מציעים את שירותי ההסעדה לאירוע, אז נחסכה מכם הדרך הלאה. אך גם במקרה כזה, זכרו לבחון את המטבח, את תפריט המנות ואת האפשרויות לשלב מאפיינים מיוחדים.

אם מתחם האירועים לא מספק את שירותי ההסעדה, התחילו בבחינת חברות הקייטרינג. יש לבדוק האם החברה מתאפיינת בסגנון מסוים של אוכל או שמגוון האפשרויות רחב וכולל אוכל ממטבחים אתניים שונים. כמו כן, מומלץ לבדוק עד כמה השף מסוגל לבצע שינויים בתפריט על מנת להתאים אותו במיוחד עבור האירוע שלכם. בדקו אילו כלי הגשה וסכו"ם מציעה החברה לשימוש באירוע, התאימו את מספר אנשי הצוות למספר האורחים שהזמנתם לאירוע ואל תשכחו לדון בנושא משקאות האלכוהול.

אחד המרכיבים העיקריים שישפיעו על הצלחת האירוע שלכם הוא האוכל

אחרי הבחירה כדאי החליט בין אפשרויות ההגשה: האם תרצו שהאירוע יתנהל על פי ההגשה המסורתית, עם מלצרים שמגישים את המנות הישר אל שולחנות האורחים או שעדיף להפעיל עמדות הגשה והאורחים ייקחו לעצמם את האוכל? האם תרצו לשלב את שתי האפשרויות, כשחלק מהמנות, כגון המתאבנים והמשקאות, יוגשו אל ידי האורחים ושאר האוכל ימתין להם בעמדות ההגשה?

אחד השלבים המהנים יותר בתהליך הוא שלב הטעימות. מדובר בפגישות בהן אתם טועמים ממנות נבחרות או ממנות מסוימות שהכינו במיוחד עבורכם, על מנת שתחליטו אם הן טובות מספיק לשילוב בתפריט האירוע שלכם. תיהנו.

בחירת חברת קייטרינג דורשת תשומת לב רבה, אך היא אפשרית ואפילו מהנה. עובדה שיש לא מעט זוגות שבחרו והתחתנו.

YOU MIGHT ALSO LIKE