אין אין אין חתונה, בלי בלי בלי עוגה: וחשוב שזו תהיה עוגה מעניינת, מתוחכמת וטעימה
בין אם בחרתם להתחתן בחווה כפרית או במתחם אורבני בעיר, תמיד תוכלו לוותר על עוגת החתונה המסורתית ולהתאים את כל המרכיבים באופן אישי לסגנון ולמראה של המקום

לעתים קרובות, בחירת עוגת החתונה מרגישה כמו משימה נוספת שצריך לבצע בתהליך ארגון החתונה. אך כיום, המשימה הזו לא חייבת להרגיש כמו עוד שלב בדרך לאירוע. במקום להזמין עוגה מסורתית למטרות הטקס בלבד, תוכלו להפוך את העוגה לפריט יצירתי שמהווה חלק מהעיצוב.

מראה כפרי שמתאים לחתונה בחווה


על מנת לבחור בעיצוב מתאים ונכון לעוגה, מומלץ לחשוב על המקום בו בחרתם להתחתן. המקום מגדיר את האווירה והמראות הכלליים של האירוע וישפיע גם על החומרים מהם העוגה יכולה להיות מורכבת. כך, למשל, פונדנט לא יחזיק מעמד זמן רב מדי מתחת לקרני שמש וכולי. בנוסף, תהליך ההתאמה בין המראה של המקום בו מתחתנים לבין המראה של העוגה יכול להיות מהנה וכיפי.

לצד העיצוב כדאי לחשוב גם על הצורה הכללית של העוגה ולהחליט אם רוצים עוגה בגובה של חמש קומות, עוגה העשויה שכבה אחת או כמה שכבות פנימיות ואם מעוניינים באפליקציות עיצוב מסוימות, כגון פרחים או עיצובים גיאומטריים. בכל מקרה, ישנם אינסוף רעיונות ואפשרויות שניתן להתאים למיקום בו בחרתם להתחתן והם משתנים בין אם בחרתם בחווה, בחוף הים, בגן פורח וכולי.

שילוב הצבעים והטעמים שמתאים לחתונה בכרם או ביקב

כך, למשל, אם אתם מעוניינים בעוגה גבוהה בת מספר קומות, תמיד תוכלו לבחור במאפיינים אופנתיים פשוטים בעוגה מעוטרת בצמחים, עם שתיים או שלוש שכבות פנימיות. בשנים האחרונות מתחזק טרנד העוגות הלא גמורות. מדובר בשילוב של כמה מגמות מעולם החתונות, שמשלבות את המראה המטפטף, על עוגות מצופות באופן חלקי או שאינן מצופות כלל.

עוגות המתאימות לחגיגה בגן פורח נוטות להתקשט בפרחים ועלים אכילים על הציפוי החיצוני שלהן. הטעמים הפופולריים, המאפיינים אותן הם לימון, שוקולד ותות. אם אתם מתחתנים על חוף הים, אל תחששו להוסיף לעוגה מוטיבים שיספקו מראה אלגנטי.

כשרוצים עוגה גבוהה ושילוב של חיבור לטבע, עם פרחים ועלים


אם בחרתם להתחתן בחווה, מומלץ לכם לחבק את המאפיינים הכפריים ולשלב אותם בעוגת החתונה, עם חומרי גלם טריים משוק איכרים מקומי. האיכות הגבוהה תעניק לעוגה מראה רענן וטעמים משובחים. למתחתנים בכרם או ביקב, כדאי לשלב בעוגה יין וענבים מבחוץ ומבפנים. התוספות יעצימו את הטעמים וגם יספקו מראה מתאים.

למתכננים חתונה בעיר כדאי לשקול לשלב יצירה מפורסמת על העוגה, כגון ציור או אפילו פסלון. השילוב יכול להיות כיף אמתי, בעיקר אם הוא קשור באופן כזה או אחר למתחם האירועים בו בחרתם להתחתן.

YOU MIGHT ALSO LIKE