משרוולי ענק ועד ל"מרקל ספרקל": הטרנדים הלוהטים בסצנת שמלות הכלה
בעולם האופנה החורף כבר מאחורינו והאביב כאן. תצוגות האופנה הציגו את הטרנדים החמים ביותר בסצנת שמלות הכלה והנה מה שתראו את הכלות לובשות בחתונות של השנה הקרובה

למרות שעולם האופנה תמיד מקדים את היומיום שלנו בשתיים או שלוש עונות, אין כמו הצצה בתצוגות האופנה האחרונות שנערכו בפריז וכללו גם את המגמות הלוהטות של השנה הקרובה בסצנת שמלות הכלה. אין ספק שאחד מתפקידן של כלות לעתיד הוא להיות מעודכנות באופנה העכשווית ולנסות לשלב אותה בשמלת הכלה שלהן.

היכוני לעוף, טרנד הנוצות בשיאו


המעצבים הציגו אפליקציות מעניינות, בהן גם מוטיבים מנצנצים ונוצות, משום שהחתונות המלכותיות שנערכו לאחרונה, השפיעו על ענף האירועים באופן שבלתי אפשרי לחמוק ממנו. למרות שחתונתה של קייט מידלטון נערכה בשנת 2011, עדיין אפשר למצוא שמלות כלה מינימליסטיות ועתירות תחרה.

את הטרנד הזה מחזקת מייגן מרקל, שהתחתנה, כידוע, לפני מספר חודשים וכולן רוצות כמעט בדיוק את אותה השמלה. הטרנד הזה נקרא 'אפקט מרקל' והוא מציג בעיקר שמלות כלה מלכותיות, במראה מלוטש ונקי. בסצנת שמלות כלה נרשמת פעילות קדחתנית במיוחד ובסופה נזכה לראות את הפרשנויות השונות של המעצבים המובילים לשמלה המפורסמת של מרקל. אך בינתיים נשים שממילא מתחברות לסגנון המינימליסטי של מרקל ימשיכו לשלב אותו בשמלות הכלה שלהן.

כבש את סצנת עיצוב שמלות הכלה: טרנד ה


הטרנד המוביל שנשאר אתנו כמה מספר עונות ברציפות הוא שרוולים גדולים וארוכים. כמה מעצבי אופנה השתמשו בנפח של השרוולים על מנת לעדכן שמלות חושפות כתף ולהעניק להן את המראה העכשווי. בין המעצבים שהדגמים שלהם מהווים השראה לפעילות בסצנה גם גליה להב, ויקטור ורולף וגם זואהיר מורד. אפשר להבחין בנטייה לשלב את השרוולים עם דגמים בסגנון ויקטוריאני. אך ניתן לראות גם לא מעט דגמים בסגנון קליל יותר שבדרך כלל היו משלבים צעיף או עליונית, אך עם השרוולים הדומיננטיים אין צורך בכך. עם השרוולים הגדולים אפשר לוותר על עגילים כבדים ופשוט להיצמד לאמירות אופנה אחרות, עם מפתח צוואר מרובע ובאופן כללי נדיב יותר.

תופסים מקום מרכזי, שולי השרוולים


לסיום, נוצות ציפורים הן הטרנד החם המרכזי שמככב בקולקציות שמלות הכלה של רוב המעצבים המובילים. איב סן לורן ודרי ואן לוטן הציגו דגמים במראה אקסטרווגנטי שכבשו את תשומת הלב רק בזכות הנוצות שכיסו אותם. 

YOU MIGHT ALSO LIKE