החגיגה הכי שווה: רעיונות סופר מגניבים למסיבות יום הולדת
בבריכה הציבורית הקרובה לאזור מגוריכם, באולם קולנוע עם חוויית צפייה מתקדמת, במתחם ההחלקה על גלגליות או במשחקיה מלאה משחקי וידאו; הרעיונות שיספקו לכם השראה לארגון מסיבה מגניבה

כשהילדים קטנים יחסית, קל יותר לרצות אותם בכל הקשור למסיבות יום הולדת. הם תמיד מתרגשים לקראת מסיבה כזו, שעיקרה משחקים, הופעה של ליצן או קוסם וילדים נוספים שייהנו איתם מהעוגה והממתקים. אך מסיבות יום הולדת הופכות למעט מסובכות יותר לתכנון כשהילדים גדלים. לפני שהם מגיעים לגילאי העשרה, הם עדיין צעירים מספיק על מנת לרצות לחגוג מסיבות יום הולדת עם חברים, אך בו זמנית, הם מבוגרים מספיק על מנת שהמסיבה תהיה חייבת להיות מגניבה.



הנה כמה רעיונות למסיבת יום הולדת סופר מגניבה.

מסיבת משחקי וידאו: לכבוד מסיבה כזו אפשר לשכור את המשחקייה האהובה ביותר על ילד או ילדת יום ההולדת לשעתיים או שלוש, להזמין את החברים אל המקום ולאפשר להם לשחק באופן חופשי תחת פיקוח של האחראים במקום. משחקי המחשב שבמשחקיות כאלה מציעים מגוון רחב של אפשרויות ליהנות ומספקים ריגוש אמתי לילדים. אחת האפשרויות ליצור עניין רב יותר בקרב המשתתפים במסיבה היא קיום טורניר בו הילדים מתחרים ביניהם. ברוב המקרים משחקיות כאלה מאפשרות להזמין אוכל ומשקאות, כך שהילדים יוכלו ליהנות מכל העולמות.

רוב המשחקיות נמצאות במתחמי סרטים. כך שניתן לשלב צפייה בסרט ילדים חדש לאחר החוויה המעוררת.



מסיבת סרטים: אם בסרטים עסקינן, אין כיף יותר מאשר בילוי בחוץ בבית הקולנוע עם כל החברים הטובים. רוב מתחמי הקולנוע מציעים חבילות יום הולדת שכוללות הקרנה של סרט, פופקורן, משקה ופינוק. אפשר לשדרג את החבילות בהתאם למספר המקומות ולערוך אותן באולם בעל אפשרויות צפייה ממתקדמות, כגון צפייה על מסך ענק או בתלת ממד. כמו כן, ניתן להוסיף לחבילה ארוחה ועוגת יום הולדת. פשוט מושלם.

מסיבת בריכה: אם אתם מעוניינים לערוך מסיבה מגניבה מאוד בתקציב ידידותי יחסית, תוכלו לשקול לערוך אותה באחת מבריכות השחייה הציבוריות שבאזור מגוריכם. תוכלו להזמין את האורחים לשחייה ולמסיבת ריקודים ליד הבריכה. תמיד תוכלו לקשט את אחד האזורים בבלונים ושרשראות צבעוניות, להזמין קייטרינג או להכין אוכל בעצמכם ולשלב עם משקאות מרעננים ועוגת יום הולדת.



מסיבת גלגליות: כל מה שישן שב להיות הכי חדש וזה תקף גם לגבי החלקה על גלגליות. זו אחת הדוגמאות המצוינות לאפשרות לחגוג מסיבה מגניבה בסגנון רטרו. אתרו את זירת ההחלקה על גלגליות הקרובה אליכם והשכירו אותה לזמן המסיבה. ברוב מתחמי ההחלקה תמצאו אפשרויות לחבילות שמשלבות מרכיבים נוספים לאירוע, כגון אוכל, משקאות, חדר לריקודים וכולי. מסיבה מגניבה, כבר אמרנו.   

YOU MIGHT ALSO LIKE