חופשה בדבש: האפשרויות האינסופיות לירח דבש מבלבלות אתכם?
חופשה בין שתי ערים, טיול במדינה המשלבת תרבויות משלוש יבשות או שיט בספינה חדשנית הישר אל תוך הקרחונים של הקוטב; כך תוכלו לקבל רעיונות לאפשרויות שלכם לחופשת ירח דבש

כמספר המקומות בעולם, כך מספר האפשרויות שלכם לחופשת ירח דבש שלאחר החתונה. גם אם לא תבחרו באחת האפשרויות שנציע לכם בהמשך, תוכלו להיעזר בהן על מנת לקבל רעיונות ולתכנן לעצמכם את ירח הדבש המושלם עבורכם.

טיול עיר או מסע אל יעד אקזוטי, איזה ירח דבש תבחרו?


פורטוגל
אם אתם יכולים ליהנות מחופשת ירח דבש של כשבוע, תוכלו לחקור את יפיה של פורטוגל, על הארכיטקטורה, התרבות והמסורת הקולינרית. בשנים האחרונות, רשמה פורטוגל התפתחות מרשימה כאחד היעדים הפופולריים ביותר באירופה. המדינה המאורכת שנמצאת בקצה המערבי של אירופה, נחשבת לאוצר חבוי שמציע שלל הרפתקאות עם תרבות שמשלבת השפעות ים תיכוניות, מרכז אירופיות, וצפון אפריקניות. ההשפעות האלה באות לידי ביטוי בכל תחומי החיים ובעיקר בתרבות, בקולינריה ובאדריכלות.

ההצעה הבאה מאפשרת לכם להכיר את המדינה ולהתמכר אליה. נקודות השיא של המסע כוללות בילוי במועדון שירי פאדו בליסבון, עם מופע שכולו נתון לשירה הפורטוגזית המסורתית; ביקור בטומאר, בפורטו, באבורה ובסינטרה, אתר המורשת העולמית של אונסק"ו, הידוע בארמונות מימי הביניים ובגנים שופעים. אל תשכחו לשלב במסע שיט בסירה לאורך נהר הדאורו.

הספינה שלכם אל הקוטב
אם תמיד חלמתם ללכת בעקבות חוקרי האזור הארקטי, השנה תוכלו לזכות בדיוק במסע שמתאים לכם. מדובר על הפלגה עם ספינה חדשה של ה-National Geographic Endurance. הספינה החדשה מתאפיינת בעיצוב מתקדם ומערכת טיפול בקרח במים קפואים. המאפיינים של הספינה מאפשרים לנוסעים לגלות חלקים שונים של העולם, שקשה להגיע אליהם בדרכים אחרות.

מדובר בהזדמנות שלכם להגיע למקומות יוצאי דופן ולנקודות שלא הגיעו אליהן קודם לכן, במהלך חוויית הפלגה נעימה, עם ספינה שמסוגלת להפליג עמוק יותר אל תוך הקרחונים. מסלולי השיט כוללים תשעה ימים בפיורדים הנורבגיים וסביב לאיים הסקוטיים; מסע מצפון נורבגיה לאלסקה שנמשך 20 ימים; מסע אל הפארק הלאומי של צפון מזרח גרינלנד, הידוע בדובי קוטב, כלבי ים, אריות ים, קרחונים וכפרי הדייגים שעל החוף שנמשך 26 ימים.

בייג'ינג או שנחאי
אתם לא חייבים לבחור. מסתבר שאם יש לכם תשעה ימים לחופשת ירח הדבש תוכלו לחלק אותם בין בייג'ינג לבין שנחאי. תוכלו לשלב במסע טיולים מודרכים בכל אחת מהערים. רוב מסלולי הטיול בבייג'ינג כוללים את כיכר Tiananmen, את העיר האסורה, את הדרך הקדושה של קברי שושלת מינג ואת החומה הסינית. כמו כן, ניתן לצאת לטיולים במסלולים שונים, בעיר כולה ובסמטאות הצבעוניות שלה, אל המקדשים והארמונות, בהם גם Temple of Heaven ו-Summer Palace.

בשנחאי, תוכלו ליהנות לא רק מטיולים מודרכים בין אתרים פופולריים ובאזוריה השונים של עיר, אלא גם מטיולים עצמאיים, במהלכם תגלו את העיר בקצב שלכם. משם תוכלו לבקר גם בערים Hangzhou, Suzhou ו-Tongli.

התאימו לעצמכם את ירח הדבש המושלם, לא משנה היכן תבחרו לבלות בעולם

תתעוררו מוקדם והוותיקן יהיה כולו שלכם
לאחרונה השיקו ב-TripAdvisor סיור חדש בשם Waking Up the Vatican Tour, שמציע לקבוצות קטנות כניסה אל האתרים המפורסמים של מדינת הנצרות, הוותיקן, כבר בשעה 6 בבוקר. הסיור יוצא יחד עם שומר האתרים שאוחז ב-3,000 מפתחות ופותח את הכניסות אל כל המוזיאונים והגלריות.

מדובר בסיור ראשון מסוגו, שמעניק למשתתפים זמן שקט ונעים בתוך המוזיאונים של הוותיקן, שעה שלמה לפני שכל הסיורים המוקדמים מתחילים. המבקרים שישתתפו בסיור הבוקר המוקדם יזכו לראות מספר נקודות בוותיקן עם מדריך דובר אנגלית, בהן גם את החדרים על קירותיהם צייר רפאל, את גלריית המפות ואת הקפלה הסיסטינית. ההטבה הזו היא עניין יוצא דופן בפני עצמו, משום שבדרך כלל חל איסור על דיבור בשטח הקפלה.

הסיור, שנמשך שעתיים וחצי, מוצע לציבור בימי שני עד שבת ומוגבל לקבוצות של עד 20 אנשים. את הכרטיסים יש לרכוש מראש והם זמינים עד חודש יוני 2019, בכפוף למספר מועדים בהם האתרים סגורים לקהל. ארוחת בוקר מוגשת למשתתפים בחצר Pinecone. כשההמונים יגיעו, המשתתפים בסיור יכולים להמשיך לבלות במוזיאונים ככל שירצו. מי שמתכננים ביקור בין ה-1 בנובמבר ל-15 בדצמבר וירכשו כרטיסים עד ה-14 באוקטובר, יכולים ליהנות ממחיר מוזל של 371 דולר.

YOU MIGHT ALSO LIKE