בריזה, ים, שמש וחול רך: חתונה על חוף הים בלוס אנג'לס, עשו את זה כך
נוף בלי סוף, זה מה שתקבלו אם תבחרו להתחתן על החוף בלוס אנג'לס. לפני שאתם מחליטים יש כמה נקודות חשובות שכדאי לקחת בחשבון

השיער שלכם מתבדר בבריזה נעימה, השמש השוקעת מתנצנצת על המים והחול החמים מתגרגר בין כפות הרגליים. חתונת החוף המושלמת נמצאת מרחק כמה שורות ותכנית מסודרת מכם.

אם תתכננו אותה כראוי, החתונה שלכם על החוף תהיה מושלמת


בעוד שחתונה על החוף היא האלטרנטיבה הרגועה והנעימה יותר לחתונות המסורתיות, האמת היא שיש גורמים רבים שחשוב לקחת בחשבון כשמתכננים חתונה כזו, בייחוד אם היא אמורה להיערך על חוף הים בלוס אנג'לס. הנה כמה עצות מועילות.

פרטי או ציבורי: חוף פרטי תמיד יכול להיות מצוין כמתחם לחגיגת החתונה. אך רוב הסיכויים שאתם לא מכירים מישהו עם חוף פרטי ועלויות ההשכרה של חוף כזה גבוהות ממה שתוכלו לדמיין. הצד החיובי של חתונה על חוף פרטי הוא שאין צורך באישורים מהרשות המקומית, כך שניתן לערוך את האירוע בכל זמן בלי לחשוש מזרים שיגיעו באמצע הטקס. אם אין לכם אפשרות לחגוג על חוף פרטי, תמיד תוכלו להסדיר את העניין מול הרשות המקומית ולחגוג על חוף ציבורי. 

היתרים וביטוח: אם אתם לא בעליו של חוף פרטי, כמו אלה שיש באזור מליבו, או לא מכירים מישהו כזה, תמיד תוכלו לערוך את החתונה על חוף ציבורי. רוב החופים בלוס אנג'לס הם ציבוריים ועל פי חוק יש צורך לדאוג לאישורים מהרשות המקומית ולביטוח. על מנת לקבל אישור לערוך חתונה על החוף, יש ליצור קשר עם מחלקת החופים והנמלים של לוס אנג'לס, ולאשר מולם את התאריך והאזור בו צפויה להתקיים החגיגה. חשוב לעשות זאת לפחות שבועיים לפני יום האירוע. את האגרות והעמלות יש לשלם מראש. המחלקה תספק לכם רשימה של ספקי ביטוח מתוכה תוכלו לבחור אצל מי תרכשו את הביטוח המתאים.

מתי לערוך את הטקס: חופי לוס אנג'לס יכולים להיות עמוסים במהלך כל ימות השנה. לכן חשוב לבחור תזמון מתאים לאירוע שלכם. מומלץ לבחור בשעת אחר צהריים מוקדמת או בשעת ערב, כשההמונים שבים לבתיהם. מזג האוויר בשעות אלה נעים יותר ומראה של המים והשמים יספק לכם רקע מרהיב לצילומים.


בכל מקרה, חשוב שתהיה לכם תכנית גיבוי למקרה שמזג האוויר לא ישתף פעולה


קוד לבוש: כששולחים הזמנות לחתונה על החוף, יש לציין בהזמנות שמומלץ לאורחים להתלבש בהתאם ושכדאי לוותר על נעלי עקב. כדאי לדאוג לכפכפים במידות שונות, במידה ויהיו כמה אורחים שיגיעו לאירוע לא מוכנים. הם רק יודו לכם על כך.

צל: אף אחד לא אוהב להסתנוור מקרני השמש. מקמו את אמצעי ההצללה שבחרתם בהתאם לשעה בה אמור להיערך הטקס ובאופן שיאפשר לאורחים לצפות בטקס בלי להסתנוור. אפשר להציע לאורחים שמשיות אישיות בכניסה.

תכנית גיבוי: גם אם אתם בטוחים שיום החתונה שלכם צפוי להיות שמשי במיוחד ושהגשם באזור לוס אנג'לס די נדיר, תמיד כדאי שתהיה לכם תכנית גיבוי. הדבר האחרון שתרצו הוא שכל האירוע ייהרס בגלל מזג האוויר.     

YOU MIGHT ALSO LIKE