רעיונות מדהימים למסיבת רווקות וירטואלית
החלטת לא לדחות את החתונה? זה לא אומר שאת צריכה לוותר על מסיבת רווקות תוססת וכיפית. להפך, דווקא בגלל שהיא וירטואלית תוכלי לחגוג גם עם החברות מארה"ב וגם עם החברות מישראל

העולם כולו הפך לווירטואלי לאחר התפרצות מגפת הקורונה ואיתו גם עולם החתונות. לאט לאט, התברר שאין צורך לוותר על כל הרגעים המהנים שמביא איתו האירוע, גם אם החתן והכלה החליטו שלא לדחות את החתונה. מסיבת הרווקות אינה יוצאת דופן, לגמרי אפשר לחגוג וירטואלית עם כל החברות הטובות שלך ולהכניס הנאה לשנה המאתגרת הזו.

 

 

ערב סרט

הודות ל- Netflix Party, תוסף גוגל כרום, אפשר בקלות לצפות בנטפליקס עם חברים מרחוק באותו הזמן. התוסף מסנכרן בין כל מוקדי הצפייה ומאפשר אפילו לכתוב הערות בצ'אט קבוצתי. כך אפשר ליהנות מערב סרט משותף, גם אם לא נמצאים באותו החלל.

 

ספא ביתי

אפשר לשלוח לחברות תכשירי ספא מגניבים כמו פילינג, קרם גוף ואפילו ערכת מניקור. זו הזדמנות נהדרת לנצל את מסיבת הרווקות הווירטואלית בשביל קצת רגיעה טיפוח אישי. כל משתתפת מוזמנת להצטייד בקוקטייל מבעבע ולשים מוזיקה נעימה ברקע, כדי להשלים את אווירת הספא.

 

 

ערב משחקים

מסיבת רווקות אינה שלמה בלי שאלות אזוטריות אודות הכלה. אין כל מניעה לשחק במשחקי מסיבת רווקות מסורתיים מעל למסך המחשב. הקונספט הזה מתאים למסיבת רווקות מצומצמת יחסית שבה המשתתפות מכירות אחת את השנייה עוד מלפני המאורע. כדאי לחשוב על משחקים שלא מצריכים קלפים ואביזרים מיוחדים שאין בהכרח לכל אחת בבית.

 

שיעור וירטואלי

הרבה פעמים נהוג להזמין למסיבת הרווקות אשת מקצוע שתעביר שיעור ביוגה, ריקוד ודברים אחרים. אין כל מניעה לעשות את אותו הדבר בשיחת וידאו עם כל משתתפות מסיבת הרווקות. אגב, אתן ממש לא חייבות להזמין אדם חיצוני להעביר את השיעור, שכן ניתן למצוא היצע שיעורים נהדר ברחבי הרשת.

 


ערב שתייה וצביעה

מדובר במסיבת רווקות יצירתית במיוחד. כל משתתפת צריכה להצטייד באמצעי ציור וכמובן יין. בתחילת המסיבה הכלה תבחר יצירה או תמונה שתהיה ההשראה למסיבה וכל אורחת תנסה ליצור אותה מחדש על הקנבס שלה. מדובר בפעילות מהנה, מצחיקה ובמיוחד–מקורית!

YOU MIGHT ALSO LIKE