מסאונד ועד תאורה: מפיקי האירועים הישראלים מלוס אנג'לס שכובשים בהצלחה את צפון היבשת
חברת Space Productions LA היא אחת המבוקשות באזור דרום קליפורניה. הם הספיקו לספק את שירותיהם לעשרות אירועים מחתונות ועד בר מצוות ובזכות הפופלריות לה זכו, מטיסים אותם במיוחד לאירועים במקסיקו ומדינות שונות בארה"ב. ריאיון מיוחד 

תשאלו כל מפיק אירועים, חתונות, בר מצוות ובכלל, מה הם הדברים החשובים ביותר בהפקת אירוע מוצלח והם יספרו לכם ששניים מתוך שלושת הדברים החשובים ביותר הם: סאונד ותאורה. שני הדברים האלו יכולים להרים אירוע או להפיל אותו. דנה שלמה מ- Space Productions LA מסכימה לחלוטין.

"כשמתכננים אירוע, חשוב מאוד לבחור די.ג'ייז טובים, כאלו שידעו להרים את הקהל על הרגליים ולעשות שמח" אומרת מפיקת האירועים "הם ידעו לקרוא את הקהל ולבחור מוסיקה שתרקיד אותם ולא כזאת שתשאיר אותם יושבים ליד השולחנות. התאורה חשובה לא פחות כי היא מספקת את האווירה. שילוב התאורה באירוע מסייע לעיצוב לבלוט באופן הנכון. התאורה יכולה לשדר מראה יוקרתי עם שימוש בתאורה כחולה או לשדר אינטימיות או להעניק ניחוח כפרי , הכל בהתאם למה שהלקוח מבקש".

 

 

ואכן, כניסה לדף האינסטגרם של החברה מגלה את האפקט של התאורה באירועים הרבים מחתונות ועד בר מצווה ומסיבות יום הולדת. שלמה הקימה את חברת הסאונד והתאורה ביחד עם גיסה, אורן שלמה וחברו ליאור שלמה (אין קשר משפחתי). אורן וליאור, בנים להורים ישראלים שנולדו וגדלו בארה"ב, התחילו לספק שירותי תקליטנות עוד כשהיו בני 15.

במשך השנים הפך התחביב למקצוע של ממש ושמם התחיל ללכת לפניהם. ליאור שלמד גם את כל נושא התאורה מספק את התאורה לאירוע ביחד עם מנהל תאורה מקצועי.

דנה מפקחת על האירוע מתחילתו ועד סופו, נפגשת עם הלקוחות ודואגת שהכל יתקתק כמו שצריך. "זה עולם שתמיד עניין אותי. בעלי הוא גם די.ג'יי ולמד הפקת מוסיקה. אני למדתי הפקות טלוויזיה וכשגיסי פנה אלי עם ההצעה לפתוח את החברה מייד הסכמתי. מאז שהקמנו את החברה, הספקנו לספק שירותי סאונד ותאורה לבר מצוות, חתונות, חינות, מסיבות אירוסים ועוד. אנשים רואים אותנו באירוע ומזמינים אותנו לאירוע שלהם. יצא לנו גם לספק את השירותים שלנו בסן דייגו, מקסיקו, דאלאס".

 

 

מה, מטיסים אתכם עד למקסיקו ודאלאס?

"כן כי שם את די.ג'ייז ישראלים שעושים את מה שאנחנו עושים. את כל הלקוחות שלנו עד היום הישגנו מפה לאוזן, מהמלצות של לקוחות מרוצים או בגלל שאורחים ראו אותנו באירוע אחד וביקשו להזמין אותנו לערוך את האירוע שלהם".

אני זוכרת את הזמנים ההם שהזמינו להקות לחתונות

"נכון, בעולם של היום 95 אחוז מהחתונות הם רק עם די.ג'יי.  להקה היא הרבה יותר יקרה ודי.ג'יי יכול גם לספק מגוון של סגנונות מוסיקליים לפי בחירת הלקוח".

 

 

רוב הלקוחות שלכם הם ישראלים? ואיזו מוסיקה או זמר הכי מבוקש על ידם?

"יש לנו הרבה לקוחות ישראלים אבל גם פרסים ואמריקאים. הישראלים מאוד אוהבים את עידן רייכל, בעיקר בחופות ובבר מצוות בן אל וסטטיק הם חובה. עומר אדם ואייל גולן גם מאוד פופולארים. לפרסים יש לנו "פליי-ליסט" עם שירים אהובים, כולל שיר שתמיד מנגנים בחופות".

כמה זמן מראש בד"כ מזמינים את השירותים שלכם?

"לחתונות זה בד"כ חצי שנה מראש עכשיו קיבלנו הזמנה לחתונה שתערך ב-20 באוגוסט של השנה הבאה, אבל אנחנו מקבלים גם הזמנות בתווך זמנים קצר יותר".

כמה פגישות אתם עורכים עם הלקוחות?

“בדרך כלל יש לנו שלוש פגישות. פגישה ראשונה זאת פגישת היכרות ובפגישה הזאת הלקוחות מספרים לנו מה הם צריכים לגביי תאורה ומוזיקה. בפגישה השניה אנחנו פוגשים אותם/מארגנת חתונות במקום של האירוע עצמו כדי לוודא שיש לנו הכל מבחינת ציוד ובפגישה האחרונה הדי.ג׳יי נפגש עם הזוג כדי לעבוד על מוזיקה לחתונה - חופה, ריקוד ראשון וכו׳. במקרה וצריך פגישות נוספות אנחנו כמובן תמיד נגיע ונהיה שם בשביל הלקוחות שלנו.״

 

 

מתי אתם מגיעים למקום האירוע ומתי עוזבים אותו?

"אני מגיעה למקום האירוע בבוקר ובודקת שהכל מתוקתק מא'-ת' כפי שהובטח וסוכם עם הלקוחות. ואנו עוזבים רק בתום האירוע כי אנו אחראים גם על אריזת כל התאורה".

מה אם לקוח מבקש רק לרכוש את שירותי הסאונד, הדי.ג'יי או התאורה בנפרד?

"בהחלט ניתן לעשות את זה. אנו מספקים את כל השירותים אבל אם אתם רוצים להזמין רק את התאורה מאתנו ולהזמין די.ג'יי אחר וסאונד ממקום אחר או ההפך, זו לא בעיה".

מה האירוע הכי גדול שעשיתם?

"זה היה אירוע ל-350 איש".

 

 

איפה נערכים רוב האירועים? באולמות סגורים? בחוץ?

"גם וגם. זה יכול להיות בבתי כנסת, בבתים מדהימים עם חצרות גדולות, בבתי מלון, ובחוות יפיפיות כמו קלמיגוס והמינג בירד שהם מאוד פופלארים".

דנה לא מסתפקת רק במתן עיצות לגבי התאורה והסאונד ללקוחותיה, אלא גם שמחה להמליץ ולהפנות אותם לנותני שירותים נוספים שיהפכו את האירוע שלהם למוצלח.

לקוחות מרוצים זוקפים חלק גדול מהצלחת הערב לאורן וליאור שהקפיצו את האורחים שלהם עד השעות הקטנות של הלילה. "מאוד קשה תמיד לרצות את כולם" אומרת דניאלה שהתחתנה לפני מספר חודשים "אבל איכשהו, הם הצליחו לגרום לכולם להיות מרוצים. ההורים שלי רצו שירים בפרסית והם ניגנו כמה שירים והביאו את כולם לרקוד. ביקשנו סגנונות שונים והם ידעו בדיוק מתי לנגן מה. התאורה על הרחבה היתה מדהימה והוסיפה המון לאווירה הכללית. האורחים שלנו כל כך התלהבו שכמה מהם כבר שכרו את השירותים שלהם. אני ממליצה עליהם בחום".

 

לפרטים נוספים:

טלפון: 818.303.6656

מייל: [email protected]

אינסטגרם: SpaceProductionsLA@

YOU MIGHT ALSO LIKE