סאמר לאב: הנה שבע רעיונות לשדרוג חתונת הקיץ שלכם
שדרגו את עמדת השתייה עם מים בטעמים, שלבו מוטיבים קייצים וצבעוניים, והפתיעו את האורחים שלכם עם עמדת גלידות וארטיקים. לכבוד העונה החמה - הנה כמה רעיונות שישדרגו את החתונה הקיצית שלכם

היתרונות של חתונה בקיץ רבים - הימים מתארכים, אין חשש לגשם, הלילות נעימים ואפשר להתחתן בגן ולא באולם. גם מצב הרוח של רוב האנשים משתפר בעונה הזו, כשהשמש מפציעה ומפזרת עלינו ויטמין D. לכן, זה לא ממש מפתיע שהרבה זוגות בוחרים להתחתן בחודשים החמים. רגע לפני שאנחנו נכנסים לטירוף של עונת החתונות, החלטנו שזה בדיוק הזמן להביא לכם כמה רעיונות סופר מרעננים שבטוח ישדרגו את החתונה הקיצית שלכם.

שדרגו את עמדת השתייה

אם החלטתם להתחתן בקיץ, ככל הנראה לאורחים שלכם יהיה חם. לכן, כדאי שתדאגו להם לעמדות שתייה מגוונות ומצננות, וכך תוכלו לשמור עליהם רעננים ועם הרבה אנרגיה לחגוג אתכם. מים למזיגה חופשית זה ללא ספק אחד הדברים הלא יקרים והמועילים ביותר שיכולים לשדרג את האירוע, וחוץ מזה – העמדות האלה גם פוטוגניות להפליא. חלוקת שתייה ישירות בכניסה לחתונה היא אפשרות נוספת ומעולה לצנן את האורחים, לפנק אותם ולדאוג שהם לא יצטרכו לחכות הרבה זמן בבר.

תיהנו מפרחי העונה הצבעוניים

עונת הקיץ מביאה איתה שפע של פרחים יפהפיים במגוון צבעים וצורות. מבחינת צבעוניות כמעט הכל הולך בקיץ, למעט צבעים כהים ודרמטיים ששמורים בעיקר לחורף. אילו צבעים ופרחים נראה בקיץ? פרחי צלוזיה, ציניה ואלסטרומריה למשל שפורחים בצבעים חמים של אדום, כתום וצהוב, פרחי הורטנסיה, אגפנטוס וקורקומה בצבעי ורוד וסגול פסטליים, ופרחים לבנים ומינימליסטיים כמו ורדים ושושן צחור. כך או כך, הצבעוניות הפרחונית והשמחה בטוח תקפיץ את האירוע שלכם.

השתמשו בפירות העונה

הקיץ הישראלי מלא בפירות צבעוניים וטעימים, ואפרסקים, אבטיחים, ענבים ומלונים הם רק חלק מהשפע. אל תהססו להשתמש בפירות לעיצוב האירוע: ליד הבר, במרכז השולחן או אפילו בחופה. הפירות הטעימים יהיו מצוינים גם כתוספת לקוקטיילים או כקינוח מרענן וקליל.

תפתיעו את האורחים עם משהו מתוק וקריר

פירות יכולים להיות קינוח מרענן, אבל אם אתם לא מסתפקים בהם כדאי שתשקיעו גם בארטיקים שווים, בגלידות או אפילו בברד. רעיון מצוין הוא לשלב בין הברד שכולנו שתינו בתור ילדים לקוקטייל ברדי. מרענן, צונן – וסופר טעים.

תדאגו למתנות כיפיות לאורחים שלכם

אם אתם שוברים את הראש מה להביא לאורחים שלכם מתנה, האפשרויות בקיץ הן הרבה יותר מגוונות וקלילות מאלה שיש בחורף. ממשקפי שמש צבעוניים ועד כובעים, מניפות וכפכפים – המתנות שתכינו להם ישמשו אותם גם במהלך האירוע וגם בשאר העונה.

תדאגו למקומות מוצלים

אחד הדברים החשובים בחתונות קיץ הוא לדאוג מראש למספיק פינות ישיבה ומקומות מוצלים. בקיץ הימים ארוכים וגם בשעות הערב עדיין יש שמש, ובחתונות צהריים שמתקיימות בשעות החמות חשוב פי כמה וכמה שיהיו פינות ישיבה מוצלות. האורחים שלכם בטוח יודו לכם שחשבתם עליהם.

YOU MIGHT ALSO LIKE