חוגגים על גלגלים: למרות שזו לימוזינה, אתם לא באמת חייבים
למרות אינספור ההמלצות לבחור בלימוזינה ליום החגיגה שלכם, תמיד תוכלו לבחור שלא לפעול לפיהן ולהגיע לאירוע על גלגלים אחרים

למרות שמדובר ברכב הקלאסי, בעיקר אם הוא שחור, אף אחד לא מחייב אתכם לבלות את יום החגיגה שלכם בלימוזינה, שתביא אתכם בסופו אל מתחם האירועים. למרות שכל האורחים יתרשמו מהבחירה המתבקשת, אתם לא חייבים להגיח מתוך המכונית המאורכת, היוקרתית והמנצנצת, בשמלה מעוצבת או בחליפה אלגנטית על מנת לגרוף מהאורחים הנרגשים מחיאות כפיים כאילו הייתם כוכבים בהוליווד.

אין יותר קלאסי ואלגנטי ממנה, לימוזינה

למרות שמדובר ברכב הפופולרי ביותר בקרב חברות השכרת הרכבים לאירועים, אתם לא חייבים לבחור דווקא בלימוזינה שעשויה לגזול חלק נכבד מתקציב האירוע, בזמן שכל בחירה אחרת מקובלת ורצויה, כל עוד היא נוחה ומתאימה לכם.

למרות שכיום תוכלו ליהנות מחבילות הכוללות שירותי נהג צמוד, בר עם משקאות אלכוהול, מערכת סראונד עם מוסיקה וסרטים שילוו אתכם לאורך כל היום המיוחד, אתם לא חייבים לשכור לימוזינה עם כל התוספות אם אתם מעוניינים ברכב אחר מהתפריט, כגון ג'יפ, האמר או כל רכב אחר מדגם קלאסי שאפשר למצוא רק בסרטים של האמפרי בוגראט.

למרות שלל היתרונות, אתם לא חייבים לבחור בשירות לימוזינות


למרות שמדובר באחד מכלי הרכב הנוחים והמרווחים ביותר שמשאירים מקום לשמלה נפוחה, עם מושבי עור רכים ונעימים, תאורה מתכווננת ועוד שלל פינוקים, אתם לא חייבים לשכור לימוזינה ליום החגיגה שלכם, אם אתם יכולים להשאיל את הרכב של ההורים והנהג הוא אחד מהחברים הטובים.

למרות (אחרון ודי) שמדובר בלימוזינה, תמיד כדאי לזכור שלקשט את הרכב הפרטי בסגנון מתקתק ומסורתי, זה הכי.

YOU MIGHT ALSO LIKE