טירוף נובמבר: המדריך השלם לקניות אונליין לחתונה
נובמבר אמנם מסמן גם את תחילת החורף, אך חשוב מכך, את שלל המבצעים המיוחדים להם מחכים מיליוני אנשים בכל רחבי העולם. אך כשזה מגיע לחתונה, חשוב להתכונן בהתאם ולדעת את כל הפרטים הקטנים למסע שופינג מוצלח. הנה כמה עצות חשובות שכדאי לדעת

אחד מסימני ההיכר של חודש נובמבר הוא כמובן הבלאק פריידי. מגוון המותגים שמשתתפים בחגיגות יום השישי הזה הוא עצום, מה שהופך את חווית הקניה להרבה יותר כיפית.  לצד זה, יש גם את ״Cyber Monday״, שגם הוא מציע מגוון אדיר של הנחות ומבצעים במאות אלפי חנויות ברחבי הרשת. זה בדיוק הזמן לצאת ולחפש את השמלה והחליפה שחלמתם עליהם, לצד אקססוריז שונים ומגוונים. לכבוד החודש החגיגי הזה, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור ולקנות נכון.

קודם כל, להירשם מראש

כיום, רוב האתרים דורשים רישום מוקדם על מנת להזמין מהם. אם יש לכן מושג איפה, תחפשו את המוצרים המבוקשים, שווה להירשם כבר עכשיו על מנת לחסוך זמן ברגע האמת. כמו שאתן יודעות לא מעט אנשים עומדים לשבת על המחשב בדיוק באותו זמן, ואתם ממש לא רוצים שהן יספיקו לרכוש לפניכם.

לא לוותר על רשימה מסודרת

מבול המבצעים עלול לבלבל גם את הקונה המחושב. אז על מנת למנוע בזבוז זמן וכסף, מומלץ מאוד להכין מראש רשימה מסוגרת ומפורטת של הדברים שתרצו לקנות. ככה לא תאבדו את הראש ואולי אפילו חשוב מכף: יותר כסף ממה שתכננתם. 

אל תתפתו לכל סייל

קל מאוד לכתוב SALE בכל מקום אך לפעמים זה עלול לבלבל. אם יש פריטים שאתם יודעים מעכשיו שאתם רוצים, שווה להיכנס ולבדוק את המחיר העדכני, ואז להשוות אותו עם המחיר ביום ההנחות. לפעמים תתאכזבו לגלות שהפער לא כזה משמעותי (במקרה הטוב), או בכלל לא קיים (במקרה הפחות טוב).  

קחו בחשבון עלות משלוח, תשלום מיסים, חברות שילוח ועוד

גם אם מצאתם את המוצר המושלם בהנחה, אל תשכחו לברר מה עלות המשלוח והמיסים – כדי לקבל את התמונה הסופית של המחיר. לפעמים תתאכזבו לגלות שדווקא המוצר שרציתם יוצא יקר עם העלויות הנוספות.

לבדוק אפשרות ביטול הזמנה ו/או החזרה

באינטרנט כמו באינטרנט, לא תמיד כל מוצר מגיע ומתלבש כמו כפפה ליד. ליתר ביטחון, חשוב לבדוק מהן האופציות לביטול והחזרה.

שווה לחכות לרגע האחרון

פעמים רבות לקראת סוף הסייל המחיר דווקא צונח  עוד ואפילו צצים מבצעים חדשים לזמן מוגבל. לכן שווה לעקוב עד הדקה האחרונה

אמינות זה כל המשחק 

 כדאי לשים לב שאתם רוכשים מאתר מוכר, להימנע מפתיחת לינקים מגורמים לא מוכרים ואם קיימת האופציה לשלם בפייפאל – להעדיף אותה.

YOU MIGHT ALSO LIKE