כך תבחרו את הקייטרינג הנכון לאירוע שלכם
הסוד הגדול ליצירת אירוע אינטימי מוצלח טמון במידה רבה בבחירה הנכונה של הספקים והחשוב בהם הוא הקייטרינג. הפקה קולינרית הנעשית במיוחד עבורכם בתשומת לב ובאהבה תהפוך חלום למציאות בעזרת השקעה, תשומת לב לפרטים הקטנים ונגיעה אישית להצלחת המאורע.

קייטרינג לחתונה מגוונת וייחודית, יכול להפוך את האירוע שלכם לחוויה חיובית עבורכם ועבור האורחים שלכם. בחירה של שירות קייטרינג היא אחת הבחירות הראשונות אותן תצטרכו לבצע היות ובתרבות האירוח שלנו נודעת חשיבות גבוהה לבחירת סגנון המזון שיהיה ערב לחיך של האורחים שלכם. הטעמים וצורת ההגשה הם שיקולים שעל בסיסם האורחים יספרו האם האירוע היה מוצלח...או לא.

 

 

בחירה בקייטרינג או בשף פרטי לא מקצועי עלולים להפוך את האירוע לחוויה פחות נעימה וטעימה לכן חשוב להקפיד בבחירה. קייטרינג שיתאים לאירוע קטן יהיה ללא ספק כזה שמציע ערך מוסף ומוקפד, לא דומה כלל וכלל לתפריט המיושן של בורקס ברוטב פטריות וצלי בקר מכובס. קייטרינג טוב עם ניסיון ומוניטין יגיש מנות בעלות ייחוד ומקוריות. קייטרינג כזה משדרג מאוד את אופי האירוע. חברות קייטרינג המתמחות בהגשת תפריט אקסקלוסיבי עם תפריט משובח ונטול פשרות יהפכו את האירוע שלכם לאירוע ייחודי. דווקא עכשיו, כאשר מספר המנות אותן מזמינים איננו מאוד גדול, זה הזמן לחשוב על תפריט מיוחד, מקורי ומעניין.

את התפריט חשוב להתאים לטעם של האורחים. כאשר רשימת המוזמנים קטנה ומצומצמת קל יותר להתאים את הסגנון והטעם של המזון באירוע לטעם האורחים. יחד עם זאת חשוב לקחת בחשבון את האורחים המקפידים על מאכלים צמחוניים ולשלב בין המנות גם מספר מנות שיתאימו להם. תפריט טוב, מאופיין בשילוב מנצח של כל אבות המזון- דג, בשר, עוף, ירקות ופחמימות. המגוון חשוב אבל הפרזנטציה והצלחות הנכון חשובים לא פחות. הכי חשוב כמובן זה שבכל ביס תורגש חגיגה של טעמים וחשק לעוד. מומלץ לבחור תפריט שידבר אליכם, שתואם לטעם שלכם ושמשקף את סגנון האירוח שלכם.

 

 

חפשו חברות קייטרינג בכיוון הקולינרי שמותאם לקונספט של האירוע שלכם – בשרי, חלבי, צמחוני או טבעוני, ים תיכוני או צרפתי. חשוב שהשף שמרכיב את המנות בתפריט יוציא לאור את החזון שלכם. קייטרינג מקצועי ידע לשלב בכל תפריט דגש על מאכלים עונתיים. בחורף מומלץ לשלב בתפריט פירות הדר ומאכלי קדירה חמים ואילו בקיץ מומלץ לשלב מבחר מפירות הקיץ כמו ענבים, תותים ועוד ואוכל קל יותר כמו דגים או תפריט חלבי. לעיתוי האירוע יש גם חלק משמעותי בבחירת התפריט - אם למשל מדובר באירוע בבוקר או בצהריים, האופי הקולינרי שלו יהיה שונה מן הסתם מאירוע בשעות הערב.

 

 

פינגר פוד

כיום, בעידן הקורונה, הגשה של מנות פינגר - פוד אישיות רלוונטית יותר מתמיד. פינגר פוד הם מגשי אירוח בעיצוב מינימליסטי ומרהיב ובמגוון טעמי גורמה, והם פתרון מושלם לאירוח אלגנטי ובטוב טעם לקבלות פנים, קוקטיילים והרמות כוסית.

ספקים המתמחים בפינגר פוד מזרימים שפע של מנות קטנות המוגשות בצורה אסתטית ומעוררת חושים. מבחר המנות הוא מגוון ויכול להתאים לכל סוגי המטבחים אפילו הכשר. פינגר פוד חוסך את ההתעסקות באכילה עם סכו״ם וסידורי הושבה, ובכך יוצר אווירה משוחררת, קלילה ולא מעונבת. המנות יכולות להיות מוגשות על ידי מלצרים שמסתובבים בין האורחים, מסודרות על מגשים באריזה אישית או בשילוב של תחנה אינטראקטיבית של מזנון ושף.

 

 

פינגר פוד הוא פתרון מושלם לאירוע בו רוצים שכולם יהיו לא רק שבעים אלא גם פנויים – לשוחח אחד עם השני, לפזז וליהנות מהתכנים של הערב.

השף יוסי מכלוף, שצבר ידע וניסיון בתחום הקייטרינג לאירועים, וחברת ״יוסי שף״ שבבעלותו – מציע אירוח על בסיס פינגר פוד ברמת גורמה, ובהתאמה מלאה לרצונות ולחלומות של כל לקוח ולקוחה. יוסי נותן במה לחשיבותם של חומרי הגלם ולא מתפשר על מיומנות קולינרית הנחוצה לארוחה איכותית.

״תפריט מנות קטנות הוא תפריט שנועד להחזיק את המסיבה מבלי לגרום לתחושת העייפות שמגיעה עם השובע״ יוסי מסביר. ״בתפריט של מנות קטנות אדם אוכל בממוצע כמעט פי 2 מאשר בתפריט רגיל מכיוון שזמן הארוחה הופך משעה לשעתיים וחצי. מכיוון שבכל תפריט יש מנות חמות וקרות חשוב מאוד מאוד לשים לב שאם הצגת המנות היא בסגנון טאפאס בופה שלא יהיו מנות שמושפעות מטמפרטורה כי אף אחד לא רוצה לאכול המבורגר קר״

 

 

יוסי מדגיש כי לא לכל אירוע מתאים תפריט מנות קטנות חשוב להיות מדויקים ולענות לשאלות הקייטרינג על מנת לברר מהו התפריט הנכון עבורכם. גם באירוע קטן חשוב להקפיד על כמות גדולה של אוכל. אל תסמכו על מספר המוזמנים הקטן ואל תחסכו בכמויות. אם האוכל יהיה טעים האורחים יבקשו עוד ואתם תרגישו לא נעים כאשר הצלחות יהיו ריקות. אם התקציב אינו מאפשר לכם הזמנה של כמויות גדולות, לכו על מנות זולות יותר.

״כמות הידיים באירוע מנות קטנות היא גדולה כי אנחנו מכינים מאות מנות אישיות״ יוסי מוסיף ״קחו בחשבון שכמות העובדים היא גבוהה יותר מאשר באירוע רגיל״. חשוב לזכור שאסור גם להתפשר על השירות. שירות אדיב ומסביר פנים יכול לתת את המענה המושלם לאירוע שהוא חגיגה של טעמים.

 

 

לסיכום: מאחר ומדובר בספק החשוב ביותר לאירוע ולרוב גם בהוצאה הגדולה ביותר, אם אתם רוצים באמת להשיג קייטרינג לאירוע מושלם, כדאי לא להתעצל, לערוך שיעורי בית ולעשות תחקיר מדוקדק. המצב האופטימלי הוא שבשורה התחתונה יישארו ברשימה שלכם שתיים-שלוש חברות קייטרינג, מבניהן תעשו את הבחירה. בהצלחה!

 

טל אוריון היא מפיקה ומעצבת אירועים בעלת חברת ההפקות
Tal Orion Conceptual Events
ליעוץ חינם ולכל שאלה התקשרו
818.448.6773
[email protected]
www.talorion.com

YOU MIGHT ALSO LIKE