במיוחד לכבוד חודש הגאווה: כך תפיקו חתונה גאה מושלמת
לארגן חתונה גאה הינה מלאכה עדינה ומיוחדת במינה, אשר דורשת חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר, ובעיקר ניצול מרבי של אלמנטים שונים, הכל בשביל ליצור אירוע בלתי נשכח, שישקף בדיוק את מי שאתם. כך תעשו את זה בכמה צעדים פשוטים

טקסי נישואין של להט״בים הם מרגשים במיוחד, גם בהשוואה לטקסי נישואין ״רגילים״. אין ספק כי מדובר על בחירה אמיצה ומיוחדת במינה, ובעיקר על טקס אחר, בעל אופי מעט שונה. בהתאם לכך, תהליך הארגון וההפקה של האירוע חייב להתכתב עם אופי האירוע. 

ובכל זאת, חשוב להבין כי חתונה גאה ממש כמו חתונה רגילה, מחייבת חשיבה על כל הפרטים כגון קייטרינג, שמלות או חליפות, די ג׳יי, עיצוב, ועוד. בחתונות גאות, האישיות והאופי של בני או בנות הזוג בהחלט יוצא החוצה יותר, וזו בהחלט סיבה למסיבה, או במילים אחרות, אפשרות להתפרע וליהנות בגדול.

אז, כאמור, הטקס עצמו הינו ללא ספק הלב והנשמה של האירוע, ובהתאם לכך, חשוב להקדיש את כל תשומת הלב, ולרדת לפרטים הקטנים ביותר. הנה כמה טיפים חשובים: 

1. תבחרו את האורחים בפינצטה

בגלל שמדובר על טקס אינטימי במיוחד, חשוב כי תבחרו את האורחים שלכם רק לאחר חשיבה מעמיקה. תקפידו לבחור רק אנשים שאתם רוצים שיהיו חלק מהיום המרגש והחשוב בחייכם, כאלה אוהבים אתכם, תומכים בכם, וישמחו יחד איתכם. 

2. תקבעו את אופי האירוע מראש

חתונה גאה הינה מיוחדת בפני עצמה, לכן, רצוי שתקבעו מראש מהו אופי האירוע שתרצו. קביעת קונספט בהחלט יכולה לעזור לכם. בגלל שלא מדובר בטקס שגרתי, השמיים הם הגבול וזה הזמן שלכם לצאת מחוץ לקופסא, ולהיות יצירתיים, בלי גבולות. בסופו של יום, אתם רוצים שהאורחים שלכם יצאו מהאירוע עם ערך מוסף, וירגישו כי הם היו חלק ממשהו מיוחד במינו, חד פעמי. 

3. צבעים ואביזרים

חתונה גאה היא ללא ספק הזדמנות לחגוג ובגדול, אל תחששו להשתמש בצבעים, אלמנטים שונים, אביזרים, ומה לא. כמובן כאלה שישדרו את האופי והאישיות שלכם, ויתכתבו עם אופי האירוע. האפשרויות הן אין סופיות, נעליים בצבעים עזים, עוגת צבעונית, הופעת דראג, הדפסים מיוחדים, ועוד. כמובן כי חשוב שכל האלמנטים יצרו הרמוניה, ולא תחושה של קרקס, לכן חשוב לעשות הכל תוך חשיבה ושיתוף פעולה. 

4. עוגה

אין ספק כי קינוחים הינה דרך מקורית, יצירתית, מעניינת, ובעיקר טעימה,  להכניס עוד אופי ועניין לאירוע שלכם. כמובן כי חשוב שלא תתפשרו על הטעם, ותבחרו קינוחים שיהיו לא רק יפים, צבעוניים ומקוריים, אלא גם טעימים. 

5. אל תשכחו ליהנות

בין כל התכנונים, תהליך הארגון וההפקה, הלחץ, המתח, החששות, אל תשכחו ליהנות מהדרך, וכמובן, גם מהיום המרגש והחשוב בחייכם. הקיפו את עצמכם באנשים טובים, שאוהבים אתכם, חברים ומשפחה, וכמובן, אל תשכחו לתעד את הכל. 

    



YOU MIGHT ALSO LIKE