שמלות כלה במחירים מושלמים לחתונות קטנות
מגפת הקורונה השפיע כמעט על כל האספקטים בחיינו. עולם החתונות גם הוא שינה את עורו. בשל ההקפדה על ריחוק חברתי, החתונות הפכו קטנות יותר והרבה מהן עברו לחצר הביתית. בתקופה כזו אין סיבה להוציא סכומי עתק על שמלת כלה, במיוחד כשיש ברחבי הרשת כל כך הרבה אופציות מדהימות אחרות

רק בגלל שהחתונה שלך הפכה ליותר מצומצמת ואיתה גם התקציב, זה לא אומר שאת צריכה לוותר על שמלת חלומותייך. אספנו עבורך מספר אתרים מהממים שמציעים שמלות כלה מרהיבות וחלומיות במחירים שפויים ונוחים.

 

לפני שנתחיל הנה כמה טיפים קטנים שיעזרו לכן למצוא שמלה שווה במחיר מוצלח:


• במיוחד בשמלות כלה כדי לבדוק איך עובדות המידות באתר. האם המידה שרשומה נאמנה למידה הרגילה שלך. הדרך הכי טובה להיות שקטה היא למדוד את עצמך עם סרט מדידה ולהשוות.

• אם יש לך קצת זמן לפני החתונה וודאי שניתן להחזיר את השמלה במידה והיא לא תתאים. במקרה כזה תוכלי אפילו להזמין מספר אופציות ולהחזיר את אלה שלא אהבת.

• עשי מעט מחקר על הבדים מהן עשויות השמלות על מנת להבין יותר טוב את האיכות. כמובן שאם יש בד אשר יוצר אצלך גירוי עדיף להימנע ממנו. את רוצה להרגיש הכי נוח שאפשר ביום חתונתך.

• הטיפ הבא הוא אולי מובן מאליו אך מאוד חשוב ולכן שווה להזכיר אותו. עברי על הביקורות של נשים אחרות אשר רכשו את השמלה. בסופו של דבר זו הדרך הטובה ביותר לחזות מראש את האיכות של הבגדים שאת מזמינה אונליין. אם יש תמונות של לקוחות אמיתיות בכלל מעולה.

 

ועכשיו לאתרים המומלצים שלנו:


ASOS

אז נכון שהאתר של אסוס הוא לא המקום הראשון שבו נחפש את שמלת הכלה שלנו, אך תופתעו לגלות שיש שם היצע מרשים לכל המידות ובכל מיני סגנונות נפלאים. הנה כמה מהם ששווה לבחון:

 

 

 

Reformation

החנות הזו מוכרת בעיקר בשל הפריטים השיקים שלה שכוכבות אוהבות, במחירים יקרים להחריד. אבל, בדרך פלא, שמלות הכלה שלהם מגיעות במחירים לגמרי סבירים. השמלות שתמצאו באתר הן קלילות, בעיצוב נקי עם נגיעה של סקסיות מעודנת.

 

 

 


THE OUTNET

אם בכל זאת חשקה נפשכן בשמלת מעצבים, באתר הזה אפשר למצוא מציאות מעולות של מעצבים מוכרים. אמנם כאן נדרשת מעט יותר תושייה ויד על הדופק עד שתופיע השמלה הנכונה, אבל זה בהחלט אפשרי.

 

 

 

 

TORID

החנות המושלמת לכלות במידות גדולות עם סטייל. באתר יש מבחר יחסית מצומצם של שמלות כלה, אך נדהמנו לגלות שהאפשרויות כל כך מדויקות שיש משהו עבור כל אחת וכל סגנון, והמחיר פשוט מעולה!

 

 

 

DAVID'S BRIDAL

באתר הזה תגלו מאגר עצום של שמלות בכל הסגנונות והצורות. הכי כיף זה שאפשר למלא שאלון קצר באתר שבסופו יוצגו לך כל השמלות שהכי יתאימו לך כך שאין צורך לעבוד קשה מדי בחיפושים. המחירים נעים לרוב בין 100$-500$.

 

YOU MIGHT ALSO LIKE