אל תקפצו מעל לפופיק עם ההוצאות על החתונה: כך תחסכי כסף על שמלת הכלה
שוק שמלות הכלה מיד שניה באינטרנט משגשג, עם פעילות ערה הן מצד המוכרות והן מצד הקונות. קבלי כמה המלצות שיסייעו לך לבצע קניה חכמה

השורות הבאות רלוונטיות אם את לא מעוניינת לקנות שמלת כלה יקרה. ההצעה הבאה מזכירה לך שתמיד אפשר לקנות שמלת כלה מיד שניה. למרות שרכישה כזו היא הימור, אם את זהירה מספיק, תוכלי לחסוך לא מעט כסף בתשלום למעצבי השמלה. למעשה, מדובר בחיסכון ממוצע של חצי מהערך הקמעונאי של השמלה.



בנוסף, אם יתמזל מזלך ותמצאי שמלת כלה שתוכלי לרכוש ממישהי בעלת מבנה גוף דומה לזה שלך, יתכן ואף לא תדרשי לבצע יותר מדי תיקונים. מצב כזה חוסך בעלויות. כדאי לוודא שהשמלה במצב טוב, אם לא באמצעות תמונות מזוויות שונות, אז מומלץ לשאול את המוכרת אם היא מוכנה לשוחח בשיחת וידאו. כל עוד השמלה במצב טוב, זו יכולה להיות עסקה נהדרת.

אחת ההמלצות היא, שהשמלה חייבת להיות מותאמת אישית לגוף שלך. אם היא מגיעה במידה גדולה מזו שלך, תמיד ניתן לבצע תיקונים. אך אם היא מגיעה במידה קטנה מזו שלך, היא תדרוש תיקונים לא פשוטים ויקרים. לכן מומלץ לוודא שהשמלה בגודל המתאים ולא קטנה מדי.

כמו כן, מומלץ לשמור כסף לניקוי יבש ולשלוח את השמלה לניקוי לאחר ביצוע כל התיקונים וההתאמות ולפני החתונה עצמה.



בנוסף, מומלץ לחפש שמלות כלה מיד שניה באתרי האינטרנט המיועדים לכך. שם תוכלי להיחשף למבחר הגדול והמגוון ביותר. תהליך הרכישה קל ומהיר, כשניתן להתרשם מכל הפרטים הרלוונטיים ומתמונות של השמלה.

יש לציין ששוק שמלות הכלה מיד שניה באינטרנט מצליח מתמיד, כשהפעילות הערה נרשמת הן מצד המוכרות והן מצד הקונות. לכן, רוב האתרים המתמחים גובים עמלות מסוימות. כדאי לשים לב מי נושא בעמלות: המוכרת, הקונה או שתיהן.

YOU MIGHT ALSO LIKE