חדשות טובות: יש לנו כמה רעיונות יצירתיים לאירוע העסקי הבא שלכם
כך תהפכו את מסיבות העובדים והאירועים העסקיים שאתם מארגנים למהנים ומשעשעים במיוחד

אם אתם אחראים על הפקת האירועים בחברה, אתם בטח כבר יודעים כמה יכול להיות מתגמל תהליך הארגון. זה המקום בו תוכלו לתת לדמיון שלכם להשתולל כשאתם תרגישו כמו הגיבורים שהגיעו להציל את העובדים מהעבודה הבלתי פוסקת במשרד. כאן תוכלו להפעיל את הקסם שלכם.

לא כולם ישמחו להגיע למסיבת תחפושות פעם אחר פעם

אך ידוע, שעל מנת להפוך את המסע הארגוני הזה למרתק באמת, אתם חייבים להפוך למפעל רעיונות. אנשים לא ירצו להשתתף במסיבת תחפושות שנה אחר שנה. רובם ירצו משהו מיוחד. האיתור של המיוחד הזה עשוי להיות תהליך מאתגר. הנה החדשות הטובות: יש לנו כמה רעיונות שיוכלו לשמש אתכם לצורך האירוע המתוכנן.

התנדבות: תאגידים גדולים ברחבי העולם שואפים לקחת על עצמם אחריות חברתית ופעילות התנדבותית זוכה למשיכה גדולה יותר בשנים האחרונות. גם אתם יכולים לקחת את עובדי החברה למשימת התנדבות. צרו הזמנות מותאמות אישית בהן אתם מזמינים כל אחד להפוך את העולם לטוב יותר. אם מדובר בקבוצה גדולה, ניתן לחלק אותה לקבוצות קטנות על פי תחומי העניין, בין אם מדובר בארגונים לטיפול בילדים, בבתי אבות שזקוקים לסיוע או במקלטים שמציעים תמיכה לנשים.

הופעות מוסיקה חיה: תשכחו מערב קריוקי, משום שהגיע הזמן לקונצרט אמתי. ארגנו קונצרט מוסיקה חיה לעובדים, בין אם במשרד ובין אם מחוצה לו. נסו לתאם עם האמנים שיופיעו את רשימת הקומפוזיציות המועדפות בהתאם לבקשות של העובדים.

קרנבל שלם: כמובן שתמיד אפשר להטיס את העובדים לריו, אך אם התקציב שלכם לא ממש מאפשר את זה, למה שלא תארגנו קרנבל משלכם? החל בשיעורי קפוארה, דרך תלבושות ולהקה שתנגן מוסיקה קצבית, וכלה בנושא מקורי למצעד ססגוני. מדובר במקור בלתי נדלה של רעיונות.

הפעילו את הקסם שלכם והצילו את העובדים מהעבודה הבלתי פוסקת במשרד

משחקי בלונים: בלונים יכולים להיות חלק מעיצוב האירוע. אך על מנת לתבל את המסיבה, תוכלו לשחק כמה משחקים שכוללים בלונים "עם סוד". הכניסו נחשי צעצוע או שקיות דם מזויף אל תוך כמה בלונים. המפסיד יצטרך לבחור בלון אחד ולנפח אותו.

מסיבת קוקטייל: נשמע משעמם? לאו דווקא. בעיקר אם העובדים שלכם צריכים לשתות כמה חריפים. תוכלו לפצל את הצוותים לקבוצות של שלושה עד חמישה אנשים ולתת לכל קבוצה משימה יצירתית. קבוצה אחת תתבקש להכין קוקטייל משני משקאות מלוחים, שניים מתוקים ושניים בצבע אדום. הקבוצה השניה תתבקש להכין קוקטייל שכולל את כל המרכיבים של הקבוצה האמורה ולהוסיף פלפל אדום. כך תוכלו להשתעשע עם הקוקטיילים באירועים עסקיים ובמסיבות. עם זאת, חשוב לא להפריז בשתיה אם מדובר במשקאות אלכוהוליים.

YOU MIGHT ALSO LIKE