איך חוגגים יום הולדת כמו שצריך ועדיין שומרים על ריחוק חברתי?
בין שלל האירועים שהתבטלו או נדחו במהלך מגפת הקורונה, לא מעט ימי הולדת עברו חלפו כאילו לא היו כלל. אז עד שנוכל להיפגש שוב בלי דאגות ומסכות בואו נראה איך בכל זאת נוכל לחגוג לחברים, למשפחה וגם לעצמנו

העולם מתחלק לשני סוגים של אנשים- אלה שממש אוהבים לחגוג ימי הולדת ואלה שלא כל כך. אז עבור הסוג הראשון רצינו לעודד אתכם שאין צורך לוותר לגמרי על המסיבה, פשוט צריך להיות קצת יותר יצירתיים. דרך אגב, הרעיונות שנציג לכם בהמשך הכתבה ממש לא מוגבלים לימי הולדת בלבד ואפשר ליישם אותם בכל חגיגה שהיא.

 

 


מצעד יום הולדת

הרעיון הזה כמובן מיועד למי שמארגן את האירוע ולא לחתן או כלת השמחה, למרות שאם אתם ממש רוצים אתם יכולים לארגן מצעד יום הולדת לכבוד עצמכם. מה עושים? אוספים את החברים והמשפחה, מקשטים את הרכבים עם בלונים, שלטים ומה שרק רוצים. נוסעים עם כל המצעד לבית של ילד או ילדת יום ההולדת ומפתיעים אותם בחוץ עם שירי יום הולדת קלאסיים! כמובן שבכל העת יש לשמור על ריחוק חברתי ולבישת מסכות.

תשלחו מתנות

אוקי, אולי ההצעה הזו מעט מובנת מאליה אבל בעידן הקורונה הרבה מקומות שלא היו עושים משלוחים בעבר כן עושים זאת עכשיו וכדאי לנצל את זה. שלחו קאפקייקס מפנקים, בקבוק שמפניה מבעבע או זר פרחים מרהיב. בימים כמו אלו, גם המחוות הפשוטות ביותר יכולות להפוך את היום למושלם!

 

 

פיקניק ריחוק חברתי

ברוב המקומות אפשר לשבת בפארקים כל עוד מקפידים על הכללים. מה שאומר שעדיין אפשר לפגוש חברים ומשפחה לפיקניק כל עוד שומרים על מרחק ויושבים על שמיכות נפרדות. אמנם זה דורש מכל קבוצה גרעינית להתארגן בעצמה אבל לפחות אפשר לחגוג ביחד ולראות אחד את השני.

ערב סרטים וירטואלי

מה היינו עושים היום בלי טכנולוגיה? למזלנו אנחנו לא צריכים לגלות. אם לכל החברים שלכם יש נטפליקס, תוכלו לצפות יחד באותו זמן בסרט לבחירתכם או בסדרה האהובה עליכם באמצעות Netflix Party שדואגת לסנכרן בין המסכים ואף פותחת עבורכם צ'ט בו תוכלו לדבר. אם אין לכם נטפליקס אפשר לעשות שיתוף מסך בזום והחוויה היא פחות או יותר אותו הדבר.

 

 

מסיבת יום הולדת וירטואלית

ואם כבר בזום עסקינן, למה שלא תעשו מסיבה וירטואלית? תקבעו שעה שבה כולם מתחברים, תתלבשו יפה ממש כמו למסיבה רגילה וציידו את עצמכם באוכל טוב ומשהו לשתות. אם אתם מארגנים את המסיבה, בקשו מאורח הכבוד להתחבר קצת אחרי שאר האורחים כדי שתוכלו לברך אותו בשירת "יום הולדת שמח".

YOU MIGHT ALSO LIKE