לארגן חתונה מושלמת בלי לקרוע את הכיס: 5 טיפים שיעזרו לכם לבנות אירוע תוך מינימום הוצאות ובלי להתפשר
בניגוד למה שרבים חושבים, חתונה בלתי נשכחת לא נמדדת בכמות הכסף שנשפך, אלא ברעיון מקורי. גימיק מקורי וקטן יכול לעשות את העבודה יותר מקייטרינג מושקע, עיצוב יוקרתי או אטרקציה מנקרת עיניים

אין ספק כי ענף האירועים ספג מכה קשה מאז פרוץ נגיף הקורונה. עם זאת, זוגות רבים בוחרים שלא לתת לקורונה לעצור אותם, ובוחרים בכל זאת לקיים את האירוע המרגש והחשוב בחייהם, כמובן בהתאם להנחיות. בהתאם לרוח התקופה, רבים נאלצים לערוך חתונה צנועה, אך לא מוכנים לוותר על יוקרה. החדשות הטובות הן, שלגמרי לא צריך לקרוע את הכיס בשביל לבנות את החתונה המושלמת. 

כיום, ניתן למצוא חברות רבות אשר מתמחות בהפקת אירועים וחתונות. התפקיד המרכזי והחשוב ביותר של חברות מסוג זה, הוא  לסייע לזוג הצעיר לבנות חתונת חלומות, בהתאם להגבלות וההנחיות, וכמובן בהתאם לתקציב. עם זאת, יש מי שמעדיף לארגן את הכל לבד, ולהיות בשליטה. 

אם אתם מעדיפים לדעת הכל, להיות בשליטה, ולבחור לבד, כי יש לכם את הויז׳ן המדויק והברור ביותר בעיני רוחכם, אבל ממש לא מתחשק לכם לקחת הלוואה בשביל לממן את החתונה, לבקש מההורים, או סתם לקרוע את הכיס, הנה כמה טיפים טובים במיוחד. 

1. קודם כל, ולפני הכל: תכנון 

אחד הדברים החשובים ביותר בצמצום הוצאות מיותרות בארגון החתונה, ובכלל, ביום האירוע, הוא תכנון קפדני ורחב של הכל. עד הפרטים הקטנים ביותר. קחו לכם כמה שעות במהלך היום, במהלכן תקדישו זמן לתכנון משותף. חלק מהשאלות שתצטרכו לשאול ולענות עליהן הוא כמה מוזמנים ניתן ותרצו להזמין? מהו התאריך המדויק? איזה אוכל תרצו? איזה עיצוב? וכמובן, מהו התקציב? 

 

2. תערכו רשימות מסודרות 

גם אם יש לכם את הזיכרון הטוב ביותר, תקופת ארגון החתונה הינה תקופה לחוצה, מלאה במתחים וציפייה. אין סיכוי שתצליחו לזכור את הכל. ערכו רשימות משותפות ובנפרד, ועברו אחריהן למעקב. רשימות מסודרות יכולות לחסוך לכם זמן יקר, עלויות כספיות וטרחה. 

3. תוותרו על קייטרינג והשקיעו בטאפסים 

אין ספק שהאוכל הוא אחד מהכוכבים המרכזים בכל אירוע, ובטח בחתונה. ידוע שהאוכל המוצלח והטעים ביותר באירוע מוגש דווקא בעת קבלת הפנים, בשיטה של טאפסים קטנים וטעימים. בחירה כזו יכולה לחסוך לכם עלויות כספיות גבוהות במיוחד, ולמעשה, תעניק לכם בעיקר יתרונות. למשל, יותר מפגשים חברתיים, משפחתיים ואינטימים בין האורחים, האוכל מגוון יותר, מפתה יותר, נוח יותר לאכילה, והיצע הטעמים רחב ויצרתי יותר. 

4. העדיפו ירוק, זה ידידותי יותר ומשתלם יותר 

אין ספק כי המודעות לשמירה על הסביבה גבוהה יותר בשנים האחרונות. הבשורה הטובה היא כי בחירה אקולוגית יכולה לחסוך לכם כסף רב. למשל, הזדמנות לחתונה על נייר ממוחזר, קישוטים ממוחזרים וכן הלאה. כמובן שאתם יכולים להיות יצרתיים לגמרי ולבנות הן הזמנות והן קישוטים ושאר דברים בעצמכם. כך גם תרוויח זמן איכות משותף, וגם תחסכו הון. 

5. קנו אונליין

קניות אונליין הפכו בשנים האחרונות לבחירה המועדפת של רבים, ואין ספק כי בעקבות נגיף הקורונה המגמה בעלייה משמעותית. גם כשזה מגיע לתכנון חתונה, לגמרי אפשר ואף רצוי אונליין. התחילו עם אתרים להשוואת מחירים, קיימים אתרים רבים אשר מציעים מידע מחושב, מבצעים ועוד. תוכלו למצוא כל דבר שרק צריך על מנת לבנות את החתונה המושלמת: קונפטי, ברכות מוכנות, סידורים, מפות, קישוטים, ועוד ועוד, הכל במחירים נגישים ונמוכים יותר. 



YOU MIGHT ALSO LIKE