כך תשיגי מראה מושלם כמו בקטלוג: כל מה שחשוב שתדעי על איפור ביום החתונה
יום החתונה שלך מתקרב? ריכזנו עבורך את כל הטיפים החשובים ביותר שיעזרו לך להיראות במיטבך ביום המרגש בחייך, ובעיקר יגרמו לאיפור להיראות במיטבו, לאורך כל האירוע

שעות ספורות לפני שהאורחים, החברים, והמשפחה מגיעים לחגוג איתך את היום המאושר בחייך, והחתונה מתחילה באופן רשמי, את מדגישה כמה שעות בארגון השיער והאיפור, ובצדק. ביום כזה, חשוב שתראי במיטבך. אך כלות רבות, אינן יודעות כי קיימים כמה טיפים חשובים שחשוב להכיר, כאלה שיבטיחו שעור הפנים שלך יהיה בשיאו, והאיפור יראה עלייך לא פחות ממיליון דולר.

כל כלה יכולה להעיד, ארגון החתונה הוא תהליך מלחיץ במיוחד. אך ביום החתונה, חשוב כי תשמרי על אורח רוח, ותנסי ליהנות ככל האפשר, בכל זאת, מתחתנים רק פעם אחת בחיים, או לפחות זו התקווה. היערכות מוקדמת יכולה בהחלט להוריד לא מעט לחץ מהכתפיים שלך, ובעיקר, תבטיח כי תראי הכי יפה שיש ביום החתונה, תרגישי נינוחה וקלילה. 

הנה 5 טיפים מרכזיים שכדאי שתכירי:

 

1. לישון היטב בלילה

שינה טובה ואיכותית גורמת לעור הפנים להיראות בריא, זוהר וצעיר יותר, ואף לעיניים להיות נפוחות פחות. כמובן כי שינה ארוכה מספיק וטובה, תבטיח כי לא תהיי עייפה לאורך האירוע. כמו כן, מומלץ להימנע מאכילת ארוחה כבדה בערב לפני. אין ספק שהלחץ וההתרגשות יכולים להשפיע, ניתן להכין דייסת קוואקר חמה, או לשתות כוס חלב חם, זה יעזור בטוח. גם צפייה בסדרה אהובה, או בסרט יכולים להוריד את המתח.

2. לשתות הרבה (מאוד) מים

שתיית מים מונעת יובש באזור הפנים, השפתיים ואף בשיער. וברור שאף אחד לא רוצה מראה יבש ביום חתונתה. לכן, הקפידי לשתות הרבה מים יום לפני, ובכלל, עדיף כמה שבועות עוד קודם לכן. בנוסף, שתיית מים תמנע כאבי ראש אשר יכולים לצוץ בעקבות מתח והתרגשות. 

3. אל תוותרו על מקלחת מרעננת בבוקר

לפני שאת מגיעה לסשן מפנק של שיער ואיפור, רצוי שתגיעי נקייה ורעננה, ללא שאריות איפור. כמו כן, אל תשכחי לחפוף את השיער היטב, ולנקות את הפנים גם בסבון וגם במי פנים. נסו להימנע משימוש בסבון או תחליב רחצה כלשהו חדש, על מנת להימנע ממצב של פריחה או תופעה כלשהי בעור. 

4. אל תשכחי: או חלוק, או שמלה שניתן ללבוש בכלות

כזכור, תהליך של איפור ושיער מתרחש לפני לבישת שמלת הכלה. לכן, אם את מעוניינת לשמור גם על האיפור והשיער מושלמים, וגם על שמלת הכלה שלך נקייה, רצוי שתלבשי חלוק בזמן שהתהליך או לחילופין, שמלה קלה ללבישה. 

5. תשאירי זמן לתיקונים

כלות רבות לא לקוחות בחשבון כי יכול לקרות מצב בו תסיימי איפור ושיער, תקומי להביט במראה, ותגלי שאת לא בדיוק מתחברת ללוק. האיפור נראה לך קל מדי, או כבד מדי, השיער נפוח מדי, או מאורגן מדי. לכן, חשוב לזכור כי ברגע האמת, כל אחת מאיתנו יכולה לשנות את דעתה. בדיוק בגלל זה, מהותי וחשוב להשאיר זמן לתיקונים ושינויים. כמו כן, אל תשכחי להתייעץ עם המאפרת ומעצבת השיער לפני, כך שתוכלו להתאים ציפיות, ולהגיע לתוצאה הרצויה. חשוב כי לא תתביישי לבקש לערוך שינוי כזה או אחר, ביום המרגש והמאושר ביותר בחייך, אסור לך להתפשר, וזה רק ברור שתרצי להיראות במיטבך. 



YOU MIGHT ALSO LIKE