מתחבט איך להציע לה? קודם כדאי שתבחר עם איזו טבעת אתה מתכוון לעשות את זה
אופנת טבעות האירוסים לא מתאפיינת בשינויים קיצוניים, אך ישנם כמה טרנדים מובילים שכדאי להכיר לפני שמחליטים איזו טבעת אוחזים ביד כששואלים את ה-שאלה

זה הזמן הנפלא ביותר בשנה ועם בוא האביב אפשר להריח את עונת האירוסים שמתפשטת והולכת בקרבנו. אין כמו להתרגש מחדשות טובות על זוגות שמתארסים ואין כמו ליהנות מכל ההכנות הצפויות לקראת החתונה. אך על מנת להתארס יש צורך לבחור טבעת מתאימה. הנה שלושה טרנדים מובילים בסצנת טבעות האירוסים לעונת החתונות של 2019.



עיצוב סוליטר: אין סיכוי שמשהו ישתבש אם בוחרים בטבעת סוליטר, בייחוד כשמדובר בזהב צהוב או בזהב לבן. ברוב המקרים העיצוב כולל אבן אחת שמשמשת מוקד. כתוצאה מכך יש תחושה של נצחיות ושיק, כשהטבעות האלה הופכות ליצירה מושלמת עבור כלות שאוהבות סגנון קלאסי. עם זאת, מעצב מקצועי ויצירתי יכול להפוך כל חתיכת סוליטר קלאסית לבעלת מראה עכשווי אם הוא משלב אותה בטבעת מתאימה בעיצוב מינימליסטי.



אבני חן צבעוניות: הפופולריות של אבני החן הצבעוניות רק מתגברת עם השנים. זה התחיל באבן הספיר הכחולה של הנסיכה דיאנה והמשיך כשהטבעת הופיעה על אצבעה של קייט מידלטון לאחר אירוסיה לנסיך וויליאם. גם בחירה באבני ספיר, בגוונים של אפרסק ואדום יכולה להיות מוצלחת; אבני אזמרגד מבריקים בגווני ירוק או יהלומים שחורים, שרווחים כיום בקרב מעצבי התכשיטים המפורסמים, יכולים להשתלב מצוין. כדאי לבדוק גם את האפשרות לגוונים כחולים שונים ואולי לבחור באבן ייחודית עם שילוב של צבע שמושך את העין.



אוסף טבעות: בחירה בטבעת אירוסין יכולה להיות הזדמנות אולטימטיבית לשקול שילוב של מספר אבנים בצורות שונות, כגון אגס, עגול, אובלי, מלבן ואפילו מתומן. הטבעת יכולה להשתלב באופן אידאלי עם תכשיטים נוספים ביום החתונה עצמו, בעיקר אם בוחרים להוסיף לה טבעות נוספים בעיצובים משלימים. אוסף של מספר טבעות דקות עם אבנים בצורות שונות יעניקו מראה עכשווי וטרדני, בשילוב עם טבעת האירוסים ובהמשך גם עם טבעת הנישואים.

YOU MIGHT ALSO LIKE