הרשימה בידנו: המקומות המצטיינים לחגיגות בר או בת מצווה בניו יורק
רצינו שתדעו שיש רשימה של מקומות מוצלחים במיוחד לחגיגות בר או בת מצווה בניו יורק. רוצים לדעת אילו מקומות היא כוללת? פשוט המשיכו לקרוא

מדי שנה נפתחים בניו יורק שלל מתחמים לחגיגות אירועי בר או בת מצווה ולצדם מקומות ותיקים בהם רבים כבר חגגו אירועים מוצלחים. כך, לא חסרים בעיר מקומות מצוינים לחגוג את הגעתם של הילדים לגיל המצוות. הרשימה הבאה מציגה כמה מהמקומות האלה.

בחרו במקום הנכון לסגנון האירוע המתאים לכם


בואו לאכול
מתחם האירועים Apella (כתובת: at Alexandria Center at 450 East 29th St), יכול להכיל עד 300 אורחים אם מעוניינים במסיבת קוקטייל או 250 אורחים אם מעוניינים באירוע ישיבה. כל המנות והמשקאות מוגשים מתוך המטבח של מסעדת ריברפארק, עליה מנצח טום קוליקיו.

גם במתחם האירועים The Delegates Dining Room (אתר: delegatesdiningroom-un.com), שממוקם בקומה הרביעית של המטה העולמי של האו"ם תוכלו לחגוג אירוע באווירה יוצאת דופן. שם תקבלו חלל ריק בתוכו תוכלו לתכנן את החגיגה שלכם כאוות נפשכם. השטח יכול להתאים גם לשילוב משחקים ותכנית בידור מעניינת. האולם מתגאה במרפסת החיצונית הגדולה ביותר בניו יורק, והיא משקיפה על האיסט ריבר. בנוסף, תוכלו לתאם סיורים בבניין האו"ם למעוניינים בכך במהלך האירוע.

מתחת לגר קווינסבורו נמצא מתחם האירועים Guastavino’s (כתובת: at 409 East 59th St). הוא מצופה בחלונות ומתהדר באריחי טרקוטה ייחודיים, שמעטרים את הקשתות והקימורים של המבנה. המראה הקלאסי של ניו יורק, זה שאפשר למצוא בתחנות הרכבת התחתית ובגרנד סנטרל סטיישן, נכנס אל תוך האירוע שלכם ומעניק לו אווירה יוצאת דופן.

במסעדת Opia (כתובת: at 130 East 57th St), תוכלו לחגוג בכמה חדרים שונים שמתאימים לאירוע של 14 עד 300 אנשים. שם תוכלו לשלב ארוחת ערב עם ריקודים, מתאבנים, משקאות ואווירה של חגיגה קלאסית. המחיר משתנה בהתאם לתפריט שתבחרו ולמספר האורחים שתזמינו.

לרקוד את כל הלילה
במתחם האירועים Arena (כתובת: at 135 West 41st St), בבראיינט פארק, תוכלו למצוא את אחת ממערכות תאורת ה-LED המשוכללות בניו יורק. המתחם אירח כמה שבועות אופנה ויכול לאכלס עד 600 אורחים. מדובר במיקום מצוין לחגיגות בר או בת מצווה.

מציעה שלל מקומות לחגיגת בר או בת מצווה, ניו יורק, ניו יורק

במתחם האירועים Hudson Terrace (כתובת: at 621 West 46th St) מציעים לכם לחגוג במועדון יוקרה שמשקיף על נהר ההדסון. המתחם מתאים לאירועים של עד 400 אורחים וכולל סלון עתיק, מרפסת גן חיצונית וטרקלין גינה, בו אפשר להתרווח תחת כיפת השמים.

תחגגו קצת אחרת
את מתחמי The Craft Studio, (אתר: craftstudionyc.com) תוכלו לשכור לטובת חגיגת בר או בת המצווה שלכם וליהנות מכדורי דיסקו, תקרות גבוהות ואפשרות להתאים את העיצוב לכל נושא שתרצו. במקום מציעים שפע רהיטים מעוצבים, כגון שולחנות, כיסאות, ספות ועוד. בנוסף, תוכלו לשלב מגוון הפעלות שיבדרו את האורחים.  

אוהבי המים והשיט יכולים לחגוג את האירוע שלהם במועדון היאכטות Mamaroneck Beach and Yacht Club (אתר: mamaroneckbeachandyacht.com), שמתהדר בשטח של 13 אקרים עם נוף למים, על החוף של מחוז ווסטצ'סטר, נמצא כ-30 דקות נסיעה מניו יורק. המועדון תוכנן על ידי האדריכל הידוע, סטנפורד ווייט והוא כולל אולם נשפים מפואר, גנים מטופחים ומזח מרהיב. 

YOU MIGHT ALSO LIKE