תכנון חתונה: חמישה טיפים מכלות שכבר עמדו מתחת לחופה
אין חכמה כבעלת ניסיון, במיוחד בגלל זה ריכזנו עבורכן טיפים מכלות שכבר התחתנו, שיעזרו לכן להיערך ליום המרגש והחשוב בחייכן, תוך מינימום לחץ, בעיות ושיבושים

כל כלה יודעת כמה הכנות, ארגונים ותכנונים דרושים לפני יום החתונה, כאשר פעמים רבות לא משנה כמה תשקיעו, לא תמיד יצא בדיוק כמו שחלמתן. בעיות יכולות לצוץ כל הזמן, ולמעשה הן חלק בלתי נפרד מהחיים, גם ביום הכי מרגש בחיים, יום החתונה. 

ובכל זאת, ניתן למנוע לא מעט שיבושים עם קצת ניסיון וידע. בדיוק בשביל זה ריכזנו לכן כמה טיפים מרכזיים וחשובים לקראת היום הגדול. 

1. לא להשאיר דברים לרגע האחרון

אחד הדברים החשובים ביותר בנוגע לתכנון וארגון חתונה הוא לא להשאיר דברים לרגע האחרון, כך למשל רצוי שתבחרי שמלה ונעליים לפחות חודש עד חודשיים מראש. הסיבה לכך היא כי לא תמיד פשוט למצוא את המידה המתאימה, או את הגזרה והסגנון. כך למשל מומלץ גם לסגור את סידורי הישיבה מראש, ולא לחכות לרגע האחרון. מדובר על תכנון מורכב שלעיתים לוקח זמן והתעסקות רבה, לכן מומלץ להתחיל לטפל בנושא כבר שבועיים שלושה מראש. 

2. להצטלם עם האנשים החשובים לכם 

יום החתונה הוא אירוע מרגש ומלחיץ במיוחד, בהתאם לכך פעמים רבות אנו שוכחים להצטלם עם החברים והמשפחה. לכן, חשוב שתזכרו לקחת את כל מי שחשוב לכם, לפני שהוא עוזב את האירוע, ולהצטלם יחד. לאחר שתקבלו את אלבום החתונה תשמחו לגלות כי הצטלמתם עם מי שחשוב לכם, וזו בהחלט נקודה חשובה. 

3. לציין בפני הספקים מה חשוב לכם 

גם הדברים הקטנים ביותר צריכים להיאמר, זאת בשביל שתצליחו למנוע מצבים לא נעימים, תקלות ובעיות שונות אשר יכולות לצוץ ברגע האחרון ולגרום להרבה לחץ. במילים אחרות, אל תניחו שבעלי המקצוע ידיעו מה לעשות לבד. בסופו של יום, אתם משלמים לא מעט כסף, ולכן אל תרגישו לא נעים ליישר קו עם הדברים שחשובים לכם, בעיקר כאשר מדובר על  יום כה מרגש וחגיגי. 

4. לשמור על פרופורציות 

ארגון חתונה יכול להיות מאתגר ומלחיץ במיוחד, בתקופה זו כל דבר יכול לעצבן אותנו. בהתאם לכך, אחד הדברים החשובים ביותר הוא לשמור על פרופרוציות ולהישאר רגועים. תאכלו בריא ומאוזן, תעשו ספורט, ובעיקר, תזכרו שהכל בסדר ויתנהל על הצד הטוב ביותר. 

5. לשחרר

כלות רבות מעידות כי בעקבות המתחים והלחצים הרבה שמביא היום הגדול והמרגש של החתונה הן שכחו לגמרי ליהנות מהרגע. בהתאם לכך, אחד הדברים החשובים ביותר הוא פשוט לשחרר, ולזכור שאין לנו יכולת לשלוט על הכל, מלבד על תחושת האושר הפנימית שלנו. 

 



YOU MIGHT ALSO LIKE