לא מוכנה להתפשר על שמלת הכלה שלך גם בזמן הקורונה? כך תבחרי שמלה מושלמת לפי מבנה גופך
חתונה בזמן הקורונה היא ללא ספק אתגר, רשימת המוזמנים צריכה להצטמצם, האירוע חייב להיות באוויר הפתוח, ועוד שורה ארוכה של מגבלות. החדשות הטובות הן, שעל שמלת הכלה ממש לא חייב וגם לא כדאי להתפשר

החלטתם לא לחכות יותר ולערוך את החתונה למרות כל המגבלות? מעולה! זה הזמן לחשוב על הדבר החשוב ביותר, שמלת הכלה. אחד הדברים החשובים ביותר בתהליך החיפוש אחר שמלת הכלה המושלמת הוא היכרות עם הגוף שלך, הגזרה שלו, והיתרונות שלו. 

נשים רבות טועות לחשוב כי על מנת להראות מיליון דולר, עליהן להוריד במשקל, לעצב את הגוף, הכל כדי שהשמלה תשב באופן המחמיא והטוב ביותר. החדשות הטובות הן, שלגמרי לא. כל מה שעליך לעשות הוא לדעת איזו שמלה תתאים למבנה הגוף ולגזרה שלך, כך שתוכלי להבליט את היתרונות, ולטשטש את החסרונות. 

במילים אחרות, שמלת הכלה המושלמת תתאים לגופך, ולא ההפך. למבנה הגוף הנשי קיימות כמה וכמה צורות מרכזיות, ריכזנו עבורך אותן, כך שתוכלי לזהות את גזרתך ולדייק את החיפוש אחר השמלה, וכמובן, בסופו של דבר, לבחור את השמלה המחמיאה והנוחה ביותר עבורך:

 

  1. מבנה גוף משולש הפוך: מדובר במבנה גוף בו היקף החזה גדול יותר, ביחס להיקף הירכיים. כלומר, אם יש לך מבנה כזה, יחמיא לך במיוחד מראה פרופורציונלי, אותו ניתן להשיג על ידי מחשוף (קטן או עמוק, לבחירתך), אשר יצמצם את הכתפיים. בנוגע לחלק התחתון של השמלה, רצוי שיהיה נפוח עם הרבה שכבות, או לחילופין בגזרת פעמון.  
  2. מבנה גוף שעון החול: מבנה זה מאופיין בהיקף ירכיים וחזה זהים, והיקף מותניים צר. במידה והתברכת במבנה גוף כזה, את למעשה יכולה ללבוש כל גזרה שרק מתחשק לך, החל משמלות נשפכות, נפוחות, צמודות, מחוך, ועוד. טיפ קטן: העדיפי שמלה אשר תבליט את המותן, כך שתראי מיליון דולר. 
  3. מבנה גוף מלבני: מבנה כזה מתאפיין בהיקף מותניים, ירכיים, וחזה זהים. במידה ואת בעלת מבנה כזה, שמלות כלה בגזרה אלכסונית תהיה לך מושלמת, ותעניק מראה של מותן צרה. מומלץ אפילו להוסיף, במידה ואת אוהבת, מחוך. העדיפי שמלה מבד סאטן או שיפון, אשר מדגיש את תנועת הבד.
  4. מבנה גוף אגסי: מבנה זה מתאפיין במותניים וכתפיים צרות יותר מהירכיים. למבנה גוף כזה מחמיא במיוחד לשים דגש על הכתפיים, על ידי שמלת כלה בעלת מחשוף, או סטרפלס. גם תחרה, חרוזים, או כל קישוט אחר, באיזור הכתפיים, ימקד את תשומת הלב לאזור, שהוא המחמיא ביותר. 

לא משנה איזה סגנון את אוהבת, חשוב כי תזכרי שהשמלה צריכה להתאים לך, ולא את אליה. ביום החשוב והמרגש ביותר בחייך, חשוב כי תרגישי הכי בנוח, כך תוכלי להקרין החוצה קסם, ביטחון ונינוחות. 

ולסיכום, בחרנו לסיים בעוד 3 טיפים חשובים: 

  1. תחסכי זמן ואנרגיה: לפני שאת מתחילה לקפוץ מסטודיו לסטודיו, ומסלון לסלון, הכיני שיעורי בית. תעברי על כמה קטלוגים, תבדקי ברשת כמה וכמה אפשרויות ומעצבות, ותתמקדי על סגנון שאת אוהבת. 
  2. אל תמדדי יותר מדי: ממש כמו שאנחנו הולכים לבחור בושם, ומריחים עשרות בשמים עד שכבר לא ניתן להריח כלום, כך גם עם שמלות כלה. עודף של אפשרויות ומדידות יגרמו לך בסופו של דבר תסכול. תברחי כמה אופציות מראש, ומתוכן את המושלמת ביותר. 
  3. קחי איתך עד שתי מלוות: לא מומלץ להביא את כל החברות איתך, יותר מדי דעות יכולות לגרום לבלבול. העדיפי חברה קרובה, וכמובן, את אמא. 
YOU MIGHT ALSO LIKE