בחרת את שמלת הכלה המושלמת? זה הזמן להשקיע בהלבשה תחתונה
אין ספק כי בחירת שמלה היא אחת ההחלטות הקריטיות עבור כל כלה, אך האם ידעת שיש משמעות אדירה לבחירה נכונה של הלבשה תחתונה? ריכזנו עבורך את כל המידע שאת צריכה על מנת לגרום לשמלה לשבת עלייך באופן מושלם

בין כל התכנונים, הארגונים, הלחץ, המתח וההתרגשות, יש את הרגע המושלם בו את מוצאת את שמלת הכלה המושלמת. אך לפני שתלבשי את השמלה ביום הגדול, חשוב כי תעשי בחירה קריטית וחשובה במיוחד: מה תלבשי מתחת לשמלה. על מנת שהשמלה תשב עלייך הכי טוב שיש, תיראה מושלם, וכמובן תרגישי בנוח, עלייך לבחור מחטב, חזייה ותחתונים מתאימים. 

בחירה לא נכונה של הלבשה תחתונה יכולה בהחלט להרוס את הלוק המושלם עליו את בונה, לכן, חשוב שתדעי כיצד להתאים את הפריטים לשמלה, ולבחור נכון. 

ריכזנו עבורך את כל הטיפים החשובים ביותר:

 

1. שמלה עם מחשוף רגיל או עמוק

אם שמלת החלומות שלך בעלת מחשוף עמוק, כדאי שתבחרי בחזיית משולשים, כזו שמיועדת במיוחד למחשוף מסוג זה. את יכולה לחבור עם או בלי פוש אפ, נדבקת או ברלט (חזיית תחרה בגזרות שונות). אם את לא בטוחה מה מידת החזייה המדויקת שלך, נסי למדוד מספר אפשרויות ובכל מדידה תשבי, תקפצי ותתכופפי, כך תוכלי להבין אם זו המידה הנכונה. 

2. שמלת סטרפלס 

נשים רבות הולכות על שמלת סטרפלס, ובצדק. הלוק שהיא מעניקה הוא ייחודי וחגיגי. במידה וזו השמלה שלך, אל תוורתי על חזיית סטרפלס איכותית. אם השמלה חשופה גם בגב, תוכלי לבחור חזייה נדבקת, שהיא ללא תמיכה מהגב או מהצדדים. אל תשכחי לבחור חזייה נוחה וחזקה, כזו שלא תחליק לך בזמן האירוע, ותצטרכי לסדר אותה כל הזמן. 

3. שמלה עם מחשוף גב

עבור שמלה מסוג זה חזיית סטרפלס עם רצועת סיליקון יכולה להיות עבורך פתרון מושלם. גם כאן, את לגמרי יכולה לבחור בחזייה נדבקת, או במדבקת הרמה איכותית. 

4. שמלה עם חצאית נפוחה

הבד ממנו עשויה השמלה יכול להשפיע על הבחירה בהלבשה תחתונה. במקרה של שמלה עם חצאית נפוחה, את בהחלט יכולה להתפרע עם הבחירה, ולבחור כל תחתון שרק מתחשק לך ונוח לך איתו, שהרי הבד עבה ואטום. 

5. שמלה מבד שקוף או צמוד

כאן הבחירה בהלבשה תחתונה היא אולי הקריטית ביותר. בשמלות עם שכבה אחת, מבד עדין, צמוד או שקוף, העדיפי תחתונים דקים ומחטבים, ואף ללא תפרים. גם חוטיני בגזרה גבוהה ובצע גוף יכול בהחלט לעשות את העבודה. 

וכמה מילים על בחירה נכונה של מחטבים:

אם שמלת הכלה שלך בעלת גזרה נפוחה או משוחררת, את יכולה לוותר על מחטב רציני. תחתונים איכותיות בגזרה גבוהה בהחלט יכולים להספיק. אך אם השמלה שבחרת עשויה בד שקוף או צמוד, אל תוותרי על מחטב. ההיצע היום הוא אין סופי, ותוכלי למצוא מחטב לכל סוג של גזרה, ולבחור בין מחטב בטן, ירכיים או מותן. אל תשכחי כי מחטב חייב להתאים לגזרת גופך באופן מושלם, כך שתמנעי ממראה לא אסתטי, וכמובן, תרגישי הכי נוח. 



YOU MIGHT ALSO LIKE