3 דרכים יצירתיות ומהנות לחגוג מסיבת רווקות מושלמת בצל הקורונה
החברה הכי טובה שלך מתחתנת בקרוב, ואת אחראית על ארגון והפקת המסיבה? הנה כמה דרכים לבנות מסיבת רווקות בלתי נשכחת, כזו שתתאים לרוח התקופה, אבל עדיין תהיה מהנה וחלומית

אין ספק כי לערוך מסיבת רווקות בשיאה של מגיפה עולמית הוא לא הטיימינג המושלם. החדשות הטובות הן כי לגמרי אפשר לערוך מסיבת רווקות מושלמת גם בזמן קורונה, ולמעשה, ההגבלות השונות אף יכולות להוביל ליצרתיות ולא מעט אפשרויות מגוונות. המסיבה הופכת מדויקת יותר, אינטימית יותר, רק החברות הכי טובות.

1. מסיבת קונספט: 

הטרנד החם ביותר בזמן האחרון בלוס אנג'לס, ובצדק. יש היצע אינסופי של רעיונות סופר מגניבים מהם אפשר לייצר קונספט למסיבה. למשל, קונספט ג'ונגל, קונספט הוואי, סרט כלשהו, ועוד. כמובן שעיצוב של המסיבה יהיה בהתאם לקונספט הנבחר. קישוטים, צבעים, מדבקות, ועוד ועוד. 

 

2. צאו לקמפינג:

בזמן הקורונה בעייתי למצוא את הלוקיישן המושלם, וילה, לופט, מלון, או כל דבר אחר. לכן, האפשרות של לקחת את החברות, ציוד, ומזון, ולצאת אל הטבע, נראית מזמינה וטובה מתמיד. אל תשכחו להצטייד בכל הציוד הרלוונטי: אוהלים, מגבות, מזון, ועוד. וכמובן, כל הקישוטים והפאן של המסיבה, צריך לבוא איתכן. אל תשכחו גם יין טוב, רמקול איכותי, וכמה משחקי חברה. 

 

3. נשארים בבית ועושים מסיבת פיג'מות

מדובר על אפשרות מושלמת לחגיגה אינטימית אך ייחודית וכיפית. ניתן להגיע בפיג׳מות נעימות וחגיגיות, להכין או להזמין אוכל, לרקוד לצלילי פלייליסט חגיגי, לשתות יין, לשחק משחקי חברה, ומה לא. והיתרון? כל זה בפיג'מה ובשיא הנוחות והפאן. 

כמובן כי מומלץ להתייעץ עם הכלה העתידית, ולבדוק האם היא זורמת לגמרי עם כל רעיון וקונספט, או שאולי יש לה רעיון מאוד ספציפי בראש. חשוב לזכור כי ההבדל הכי מהותי בין מסיבת רווקות מושלמת, חלומית, ובלתי נשכחת, לבין עוד חגיגה שגרתית, הוא היצירתיות והפעילות אשר תעשו יחדיו. 

אופי הקונספט, האוכל, הבילוי, והמשחקים, צריך להתאים הן לכלה, והן לשאר החברות. כך תוכלו להבטיח כי כולן יהנו, והחגיגה תהיה מושלמת, מתחילתה, ועד סיומה. 



YOU MIGHT ALSO LIKE