100 אחוז טבעונית: כך תערכו את החתונה הטבעונית המושלמת
בשנים האחרונות, המודעות סביב אורח חיים בריא, בדגש על טבעונות, הולכת וגוברת. כיום, אירועים רבים, בדגש על חתונות, לגמרי הולכים עם הטרנד החדש, וניתן לראות יותר ויותר זוגות שבחורים בחתונה טבעונית לגמרי. אם גם אתם מתכננים אירוע טבעוני ושמח, הנה כמה טיפים חשובים

יותר ויותר אנשים ברחבי העולם בוחרים לעבור לתזונה טבעונית, ובצדק. מדובר על בחירה ירוקה, בריאה, ומוסרית יותר, אשר משפיעה על מגוון רחב של גורמים. אם גם אתם עשיתם את השינוי לאחרונה, ובהתאם לכך אתם שואפים לערוך חתונה טבעונית, אך לא יודעים בדיוק ממה להתחיל, ריכזנו עבורכם את כל המידע החשוב ביותר, כזה שיאפשר לכם להקים חתונה מושלמת, טבעונית, וחגיגית במיוחד. 

היכן מומלץ לערוך חתונה טבעונית?

כיום, ניתן למצוא היצע אדיר של מקומות לערוך בהם את חתונת החלומות שלכם, כאשר ברובם תוכלו לקבל תפריט טבעוני חגיגי ועשיר. כמובן כי מומלץ שתעדיפו מקום אשר אירח כבר כמה חתונות טבעוניות, ומציע תפריט מנות רחב ומגוון. לכן, לפני שאתם סוגרים מקום, תקפידו על הפרטים הקטנים ביותר, תגיעו עם הדרישות, הצרכים, והדגשים אשר חשובים לכם, וכך תוכלו להבטיח תפריט טבעוני מנצח. 

מה בתפריט?

אם אתם טבעוניים כבר זמן מה, אתם כנראה כבר יודעים כי המטבח הטבעוני הינו צבעוני, מגוון ועשיר, והסטיגמה כי מדובר על חסה וקטניות בלבד, היא בהחלט לא נכונה. החתונה שלכם היא ההזדמנות המושלמת להראות לכולם כי טבעונים בהחלט נהנים יותר. עם תפריט מגוון וטעים, תוכלו להפתיע גם את האורחים הכי קרניבורים שלכם. 

בדרך כלל, תפריט טבעוני מכיל מצד אחד היצע אדיר של ירקות וקטניות, ומהצד השני גם תחליפים בריאים וטעימים כגון טופו, סייטן, ועוד. כמובן כי גם בקטגוריית הקינוחים ניתן למצוא מגוון אדיר של אפשרויות, כגון גלידות טבעוניות, עוגות, עוגיות, ומה לא. 

איך האורחים יקבלו את כל זה?

כל מי שמעוניין לערוך חתונה טבעונית במאה אחוזים, תוהה בשלב כזה או אחר, איך האורחים יקבלו זאת. לכן, בראש ובראשונה, מומלץ ליידע את האורחים שלכם כי מדובר על חתונה טבעונית, כך שידעו לקראת מה הם מגיעים, ולא יצפו למצוא על השולחן סטייק עסיסי, או שיפודים בכניסה. זו גם ההזדמנות להלהיב את האורחים, ולעורר ציפייה. כאשר אתם מוסרים את הבשורה, אל תשכחו לציין כי במקום בשר, תחכה להם ארוחה צבעונית, מקורית, מגוונות, ובעיקר, טעימה במיוחד. 

ודבר אחרון

זכרו כי גם אם אתם שואפים לרצות את כל האורחים שלכם, מדובר במשימה בלתי אפשרית. תמיד יהיה מי שיעדיף כך, ולא אחרת, אך מה שחשוב הוא כי תהיו שלמים באופן מוחלט ומלא עם ההחלטות שלכם, הבחירות, והאמונות. כאשר האורחים שלכם יראו שאתם שבעי רצון ומאושרים, הם יגיבו בהתאם, ושימחו יחד אתכם. 

 

 



YOU MIGHT ALSO LIKE