5 רעיונות מושלמים ומקוריים למסיבת רווקות חורפית
הקונספט של מסיבת רווקות מתקשר לנו עם שמש, בריכה, ובגדי ים. אך מה קורה כאשר היא צריכה להתקיים דווקא בעונה הקרה? באופן מפתיע, דווקא החורף מביא עימו יצירתיות מוגברת ואפשרויות מהנות במיוחד. ריכזנו עבורכם שש כאלה

הכתבה הבאה היא בול עבור כלות החורף והבסטיז שלהן. אם החתונה שלכן או שלהן מתקיימת במהלך העונה הקרה, כלומר, ממש עכשיו - תשמחו לדעת כי האפשרויות למסיבת רווקות חורפית הן אינסופיות. אז אספנו 6 אפשרויות מיוחדות עבור מסיבה בלתי נשכחת ומלאה גוד וייבז.

 

מסיבת פיג'מות אולד סקול 

הניינטיז לגמרי כאן בפול-פאוור, לכן זה רק הגיוני לעשות מסיבת פיג'מות מושקעת וכיפית. דמיינו את זה: מסיבת פיג'מות מגניבה עם כיסויי עיניים ממותגים ופיג'מות נעימות, אקססוריז יפים, קוקטיילים ונשנושים פוטוגניים. החבילה הזו חייבת לעבוד, והיא מתאימה בול לחורף.

ארוחת בוטיק

בהנחה שאתן והחברות הכי טובות שלכן מגדירות את עצמכן פודיז וכל מפגש חייב לכלול נשנוש כזה או אחר, זו האפשרות המושלמת עבורכן. איך עושות את זה? אתן יכולות למצוא חדר פרטי במסעדה או למשל לקבוע עם שף או שפית שיגיעו כדי לבשל לכן מטעמים חגיגיים. התוצאה - משתה מושלם, עם כל הדברים הכי הטעימים שיש.

סדנאות

אם לכן ולחבורת יש טאץ׳ של קראפטיות ו-DIY הוא משהו שאתן אוהבות, סדנאות יצירה, אפיה, בישול, קוקטיילים וכדומה הן לגמרי הפתרון המושלם. כל שנותר הוא למצוא לוקיישן ייעודי, את התחום שמתחשק לכן לגעת בו, ולגמרי ללכת על זה.

חופשה חורפית ומפנקת 

בעוד נסיעה מחוץ למדינה יכולה להיות מעט מסובכת ואף יקרה, סוף שבוע או כמה ימי חופש בודדים במלון שווה יכולים לקרות בקלות, ובסופו של דבר, הם כיפיים לא פחות. נסו לאתר מלון מהמם, רצוי כזה שידאג לכן לפינוקים רלוונטים ולכו על מסיבת רווקות שכולה צ׳יל וכיף.

יום ספא מפנק

אופציה סופר מפנקת היא כמובן הספא, ומה יותר כיף וחלומי מיום ספא בחורף? החדשות הטובות שזה מסתכם בארגון די פשוט של יום מלא מסאז׳ים, יין או שמפניה, ג׳קוזי ושאר פינוקים. במילים אחרות - המתכון המושלם למסיבת רווקות מושלמת ביום חורפי. 

YOU MIGHT ALSO LIKE