מתכננים חתונה בטבע? הנה חמישה טיפים שאתם חייבים להכיר
תכנון חתונה בטבע דורשת חשיבה מעט אחרת ביחס לחתונה בגן אירועים או אולם. מדובר על משימה מורכבת ומאתגרת, ובמיוחד בשביל זה ריכזנו עבורכם כמה טיפים חשובים, שיהפכו את חתונת השטח שלכם לבלתי נשכחת

כשזה מגיע לחתונה בטבע, הפרטים הקטנים הם החשובים ביותר, והם אלו אשר משדרגים את האירוע בסופו של דבר, והופכים אותו מעוד חתונה, לחתונה מיוחדת במינה, בלתי נשכחת. באמצעות כמה טיפים מרכזיים וחשובים, תוכלו להפוך את חתונת השטח שלכם לכזו שתענה על כל הדרישות והרצונות שלכם, באופן הטוב ביותר. 

1.לוקיישן

בחירת הלוקיישן הינה ללא ספק אחת ההחלטות החשובות ביותר כזה מגיע לחתונת שטח. כמובן כי רצוי לבחור מיקום מיוחד ולא שגרתי, עם נוף ואווירה נעימים. לדוגמא, חוף הים, חורשה, מטע, חצר אחורית וכדומה. אחד הדברים החשובים הוא ללא ספק הקפדה על איזור נוח, עם דרכי גישה ראיות, חניה, ומשטח הצללה. 

2. תאורה 

התאורה היא גורם מכריע בחתונת שטח, והיא זו שמעניקה ומכתיבה את האווירה של האירוע. לכן, הקפידו על תשתיות חשמל טובות, ותאורה שתתכתב עם אופי האירוע שלכם. כך למשל תוכלו לשחק עם תאורה נמוכה וגבוה, וכמובן, בצבעים שונים. תוכלו גם לשלוט שלטים מוארים שלגמרי משדרגים את הנראות והאווירה. כמו כן, אל תשכחו כי תאורה צריכה להיות גם פונקציונלית. 

3. קונספט 

כאשר מתכננים חתונה, אחד הדברים החשובים ביותר הוא הקונספט, כאשר מטרתו היא לבדל את החתונה שלכם משאר החתונות. כמובן כי קיימות דרכים רבות ליצור אווירה ואופי לאירוע שלכם, כאשר מומלץ לחשוב מחוץ לקופסא ולהיות יצירתיים. קונספט יכול להיות ברמת הנושא, וכמובן ברמת הסגנון. תוכלו לבסס את הקונספט כבר בפרטים הקטנים ביותר כגון הזמנות החתונה, מיתוג, וכדומה. 

4. ציוד מיוחד 

לציוד ולכלי האירוח בחתונה שלכם יש חשיבות רבה. מעבר לכך, הם יכולים להשפיע ולעצב את האווירה. לכן, הקדישו מחשבה ותבחרו אך ורק ציוד שיתאים לאופי החתונה שלכם, כגון כיסאות, מפות, סידור, מפיות, ועוד. 

5. פוד טראק 

אחד הטרנדים החמים והמבוקשים ביותר בחתונות טבע הוא הפוד טראק. מדובר על אטרקציה מהנה במיוחד עבור האורחים שלכם. למעשה, מדובר על בר מזון על גלגלים, והוא השילוב המושלם של אווירה ואוכל. הוא יכול לשמש כדוכן בפני עצמו, או כהשלמה לקייטרינג.



YOU MIGHT ALSO LIKE