במיוחד לכבוד הקיץ: 5 רעיונות שישדרגו את חתונת הקיץ שלכם
חתונת הקיץ שלכם קרבה ובאה? לכבוד העונה החמה, ריכזנו עבורכם כמה טיפים מעולים ופשוטים במיוחד שיצליחו לשדרג את היום החשוב והמרגש ביותר בחייכם, ברגע

אין ספק כי הקיץ היא עונת החתונות הרשמית. היתרונות של חתונה בקיץ רבים: אין חשש לגשם, אור עד שעה מאוחר, אפשר לערוך את הטקס בחוץ, מצב הרוח בשיאו, כולם שזופים ויפים, ועוד. בהתאם לכך, אין זה מפתיע שרבים בוחרים לעמוד תחת חופה דווקא בחודשי הקיץ. 

אז רגע לפני שאתם ניגשים לתכנן את חתונת הקיץ שלכם, החלטנו להביא לכם כמה טיפים חשובים ומרעננים, שישדרגו את החתונה שלכם: 

1. תשתמשו בפרחי העונה 

הקיץ מביא עימו מגוון רחב של פרחים צבעוניים ומיוחדים כגון  פרחי צלוזיה, ציניה ואלסטרומריה אשר מאופיינים בצבעים חמים של אדום וכתום, ופרחי הורטנסיה, אגפנטוס וקורקומה בצבעי ורוד וסגול פסטליים, וכמובן, פרחים לבנים כמו שושן צחור וורדים. 

2. אל תוותרו על פירות העונה 

הקיץ מביא עימו מגוון פירות טעימים ועסיסיים כמו אבטיח, אפרסק, מלון, וכמובן, ענבים. עשו שימוש בשפע הזה, הגישו פירות לצד השתייה, במרכז השולחן, בבר, ואיפה שרק תרצו. הפירות הם תוספת מרעננת וטעימה לקוקטיילים, וכמובן כקינוח בריא וקליל.  

3. תפנקו את האורחים במתנות קיציות  

כל זוג שובר את הראש אילו מתנות להציע לאורחים שמגיעים לחתונה. החדשות הטובות הן כי עונת הקיץ מביאה עימה מגוון אפשרויות, החל ממשקפי שמש צבעוניים, ועד כובעים וכפכפים. 

4. הקפידו לספק מקומות ישיבה מוצלים 

אחד הדברים החשובים ביותר בחתונת קיץ הוא לספק לאורחים שלכם מקומות מוצלים ונעימים לישיבה. כידוע, בקיץ הימים ארוכים, וגם בשעות מאוחרות יחסית השמש קופחת, לכן, פינות מסוג זה חשובות במיוחד. 

5. שדרגו את עמדת השתייה

אל תוותרו על עמדת שתייה צוננת ומרעננת עבור האורחים שלכם. מים למזיגה חופשית הוא יתרון עצום באירועי קיץ, כמובן כי תוכלו לשדרג את המים בפלחי לימון, מלפפון, תפוז, נענע, או כל דבר אחר אשר תבחרו. 



YOU MIGHT ALSO LIKE