למה לכם טיפול פנים עכשיו: כך תיראו במיטבכם ביום החתונה ושנים אחרי, בתמונות שבאלבום
טיפול פנים הוא אחד הדברים החשובים שיש לבצע לפני יום החתונה; הוא מרגיע, מנקה את העור ומשפר את בריאותו ויגרום לכל כלה ולכל חתן להיראות במיטבם

כולם רוצים להביט באלבום החתונה שלכם ולחייך עם הזיכרונות הנעימים, בלי להתחרט על איזה פצעון ענקי שניתן היה למנוע באמצעות טיפול פנים מתאים. כשיום החתונה שלכם מגיע, חשוב להכין את העור על מנת למנוע משבר. המשיכו לקרוא ולמדו מדוע כל הכלות והחתנים צריכים לקבוע טיפול פנים שבועיים לפני יום החתונה שלהם, על מנת שהם יראו במיטבם.



בחודשים שנותרו לכם עד ליום החתונה, מומלץ לשמור על שגרת טיפוח שתתאים לעור שלכם, בין אם מדובר בעור יבש, שמנוני או כזה שנוטה לפצעונים. הדבר האחרון שתרצו ביום החתונה שלכם הוא פצעון, רק משום שלא טיפלתם בעצמכם כראוי.

זו הסיבה שמומלץ לקבוע טיפול פנים לשבועיים או שלושה לפני החתונה. היתרונות כוללים עור נקי וטיפול שיסייע לכם להירגע לפני החתונה.

לפני הטיפול, הקוסמטיקאית תבדוק את סוג העור שלכם, על מנת לקבוע אם הוא יבש, שמנוני, משולב או רגיש. היא תוכל לזהות מצבים בריאותיים שונים, כגון אקנה, נזקי שמש וכולי. כך היא תוכל להתאים את הטיפול הנכון ביותר לסוג העור. מומלץ לקבל טיפולי פנים פעם בחודש על מנת לשמור על בריאות העור. במהלך החודשים שעד החתונה, הקפידו לקבוע פגישה מדי חודש, על מנת לקבל את הטיפול המתאים.



בין השלבים החשובים שבטיפולי פנים, גם הסרת תאי עור מתים. הם סותמים את נקבוביות העור ויוצרים פצעונים. לכן, מומלץ לקבל טיפול פנים בכל חודש עד ליום החתונה. על הטיפול האחרון להתקיים כשבועיים לפני יום החתונה. לאחר ניקוי התאים המתים וניקוי הנקבוביות עצמם, העור יזכה למראה קורן וזה יבוא לידי ביטוי בתמונות החתונה שלכם.

YOU MIGHT ALSO LIKE