מלווה את החברה הכי טובה לחופה? הנה מה שחשוב שתדעי
את אמורה להיות שם בשבילה, לייעץ בבחירת הלוק, לעזור במה שצריך, ולהעניק תמיכה רגשית. כפי שכבר ניתן להבין, לא מדובר בפרויקט קל, בדיוק בגלל זה ריכזנו עבורך כמה טיפים מנצחים שיעזרו לך לעבור את היום הזה על הצד הטוב ביותר

זה קורה, והחברה הכי טובה שלך מתחתנת. היא ביקשה שתהיה המלווה שלה, ואת כמובן מיד הסכמת. עכשיו, הגיעו החששות והפחדים, לעמוד בציפיות, להצליח לעבור את הכל בשלום, ולשחק אותה. החדשות הטובות הן, שבאמצעות כמה טיפים שווים, תוכלי להיות המלווה המושלמת. הנה כמה חשובים במיוחד.

אלכוהול

מדובר על יום החתונה של הבסטי שלך, וזה הזמן להכניס קצת אלכוהול לתמונה ולהפוך את האווירה קלילה ושמחה יותר. הביאי בקבוק יין לבן קליל או בקבוק של קאווה טעימה, ותוך כוס אחת, תהיי בטוחה שכולן יהיו שמחות יותר והכלה תהיה משוחררת יותר. 

רשימת פלייליסט

מוזיקה היא ללא ספק אחד האלמנטים החשובים ביום הזה שיכולים לגרום לכלה לשמוח. לכן, מומלץ להכין פלייליסט מראש, ולשלב בו שירים קלילים וכיפיים שהיא אוהבת. סימן שהצלחתן? הכלה לעתיד עזבה הכל והתחילה לרקוד ולהזיז את הגוף מצד לצד.

נשנושים לבוקר

אם מדובר על החברה הכי טובה, את בטח יודעת מה היא אוהבת יותר ומה היא אוהבת פחות. לכן, כאשר את דואגת לכמה נישנושי בוקר מפנקים, תבחרי את מה שהיא הכי אוהבת ויעשה לה שמח על הלב ובקיבה. חשוב כי זה לא יהיה כבד מדי, בכל זאת, מדובר על הבוקר של יום החתונה. 

רשת חברתית

כחלק מהתפקיד שלך, עליך לתעד את היום המרגש של חברתך. בכל זאת, אין ספק שהיא תרצה מזכרת מהיום הכי חשוב בחייה. כאן בדיוק את נכנסת לתמונה, ולתעד את כל הכיף שקורה מאחורי הקלעים. רוצה לקחת את המשימה אפילו צעד אחד רחוק יותר? תרכשי מצלמת פולארויד וכך תוכלו לקבל תמונות מגניבות במיוחד. 

צידה לדרך

אחרי השיער, האיפור, וכל שאר הדברים, זה הזמן לצאת לצילומים, כאשר בדרך כלל ממשיכים משם ישירות לאולם או לגן האירועים. לכן, זה הזמן לארוז בתיק כמה דברים חשובים כגון בקבוק מים, סיכת ביטחון, ערכת תפירה, מסטיקים, דאודורנט, כדור לכאב ראש, טיפות רסקיו, וכל מה שצריך.  

לסיכום, אין ספק כי מדובר על תפקיד מאתגר במיוחד עם לא מעט אחריות, אבל עם הטיפים שריכזנו כאן, אין ספק שתוכלי לצלוח אותו על הצד הטוב ביותר. וכמובן, אל תשכחי ליהנות במהלך היום גם בעצמך, בכל זאת, מדובר על חגיגה של פעם בחיים. 

YOU MIGHT ALSO LIKE