יפה וטבעית: כך תשמרי על המראה הטבעי גם בחתונת חורף
חתונת חורף היא קסומה ואלגנטית יותר, ובהתאם לכך היא דורשת תכנון והפקה מעט שונים. אך אל דאגה, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. ריכזנו עבורכם כמה טיפים מנצחים שיעזרו לכם לשמור על הלוק המדהים והטבעי שאת חולמת עליו

בשונה מחתונת קיץ קלילה וצבעונית, חתונת חורף תהיה בדרך כלל יותר אלגנטית וקסומה. האווירה הופכת דרמטית יותר, הלחות מפנה מקום לאוויר קריר ונעים, וכולם נינוחים יותר. אז נכון, אין סכנה שהאיפור ייזל מהזיעה, אך יש לא מעט אתגרים אחרים. העור מתייבש מהר, השיער יבש, הצבע יורד מהלחיים, ועוד.

אם חתונת החורף שלך מתקרבת בצעדי ענק, ואת לא מוכנה להתפשר על המראה הטבעי והנקי שאת מדמיינת, הנה כמה טיפים מנצחים ושווים במיוחד שיעזרו לכם לעבור את היום הגדול והמרגש הזה בדיוק כפי שחלמת.

1. אל תמהרי ללכת עם הטרנד העכשווי

הדבר החשוב ביותר הוא שבעוד 20 שנה, כאשר תפתחי את אלבום החתונה שלך, עדיין תאהבי את מה שאת רואה. לכן, חשוב כי לא תמהרי ללכת על הטרנד הכי לוהט עכשיו, אלא תביני מה את אוהבת ומה עושה לך טוב. לוק טבעי ועדין תמיד יהיה רלוונטי, ויאפשר לך להיראות יפה ונינוחה, וכמובן במיטבך. 

2. שמרי על עור הפנים

במילים אחרות, אי אפשר להתחמק מטיפול מקדים לפני היום הגדול. הקפידי על תזונה נכונה, הרבה מים, ושימוש בקרם לחות איכותי וטוב. כך תוכלי להבטיח כי עור הפנים שלך יראה במיטבו ביום החתונה.

3. איפור מתאים ואיכותי

לאחר ששמרת על עור הפנים וסידרת את הגבות, זה הזמן להשקיע באיפור. לוק טבעי אמנם נראה קל ופשוט אך הוא דורש לא מעט עבודה. חשוב לבחור במייקאפ איכותי בגוון המתאים לך, מעט הצללות עדינות, שימר אשר יוצא את הפיגמנט הטבעי שלך, ואת מוכנה ליום הגדול.

4. טפחי את השיער

חשוב לשקם את שיערך לפני החתונה. מה זה אומר? לחפוף בשמפו איכותי ללא מלחים, למרוח מרכך במידת הצורך אך ורק בקצוות, ולמרוח פעם בשבוע את השיער בחומרים מזינים כמו סרומים ומסכות. כמובן שלא מומלץ לבצע שינויים דרמטיים לפני החתונה כגון תספורת דרסטית, החלקה, וכדומה. כידוע, החורף מייבש את השיער, כך שהכנה מוקדמת במקרה של חתונת חורף הינה קריטית.

5. אל תשכחי ליהנות

אחרי שהכל מוכן, האיפור, השיער, השמלה, האורחים בדרך, חשוב שלא תשכחי להנות מהיום המאושר והחשוב בחייך. זה כבר יהפוך אותך לנינוחה, מזמינה ויפה יותר. 

YOU MIGHT ALSO LIKE