הכי כיף לקבל: כמה מהן שובבות, רובן נחמדות וכמה מגוחכות אך כולן מעלות את מפלס ההנאה
תחתונים סקסיים לליל הכלולות או תחתיות מעוצבות לכוסות; ערכה מיוחדת למסיבת רווקות או פרלינים משוקולד משובח ובקבוק שמפניה? אתם לא חייבים להביא מתנות, אך אם החלטתם בכל זאת, הנה כמה אפשרויות

אין חובה להגיע למסיבת רווקות עם מתנות, אך הן יתקבלו בברכה, כמובן. אם בוחרים להעניק לכלה מתנה, אפשר לבחור במשהו שהיא תוכל להשתמש כבר במסיבה, במשהו סקסי ללבוש בירח הדבש או סתם תכשיט או חפץ שמעיד על החברות. לעתים החברות שמארגנות את המסיבה מתארגנות יחד לקנות את המתנה, אך מה שקורה בפועל הוא עניין של בחירה בלבד.

כל פריט סקסי יכול לשמש מתנה מתאימה

הנה כמה רעיונות למתנות שתוכלו לבחור לקראת מסיבת הרווקות. נפתח, כמובן, בפריט הלבשה תחתונה סקסי במיוחד. מדובר באחת האפשרויות הרווחות והקלאסיות ביותר. חלוק תחרה הוא אפשרות נפלאה. ברור שהיא תיקח אותו איתה לחופשת ירח הדבש ואין ספק שהוא ישמש אותה שם.

גם בחירה בתחתוני כלה יכולה להיות אפשרות מצוינת למתנה. דמיינו את התגובה שלה כשהיא תפתח תיבה מהודרת ותמצא בתוכה זוג תחתונים לבן, עשוי תחרה במיוחד ליום החתונה שלה.

כיום, ניתן למצוא בכל חנויות הגאדג'טים והמשחקים למבוגרים גם ערכות שלמות למסיבת רווקות. הערכות מכילות שלל אביזרים כיפיים שמעוררים עניין במהלך המסיבה. ברוב הערכות אפשר למצוא משחקים שונים, מצלמת פולרואיד, קונפטי ועוד הפתעות. 

אפשרות נוספת, יכולה להיות תחתיות מעוצבות לכוסות או כל כלי או אביזר נוי שיכול להשתלב יפה בביתה של הכלה. כך היא תמיד תזכור את המסיבה הזו שחגגו לה.

סביר להניח שעם כל ההכנות לחתונה, לא היה לכלה זמן להתארגן כראוי לירח הדבש. לכן תוכלו לסייע לה עם מתנות קטנות שיהפכו את החופשה שלה לנעימה ויזכירו אתכם על הדרך. דוגמא אחת היא כיסוי יצירתי ואופנתי לדרכון ותג מיוחד לתיק ולמזוודות, שיאפשרו לה לטוס בסטייל.

לא משנה מה תקנו לה, העיקר שתחגוג איתה כראוי


אם הכלה צפוי לצאת לירח דבש במקום קיצי, אפשר לקנות לה כובע מיוחד, שילווה אותה על החוף הטרופי ויצטלם יפה בתמונות שהיא תשלח משם. אפשרות נוספת היא בגד ים לכלה. כך בכל מקום בו היא תבלה במהלך ירח הדבש, כולם ידעו שהיא חלק מזוג שזה עתה נישא.

אחת המתנות המפנקות יותר שאפשר להעניק לכלה הוא כרטיס מתנה לטיפול בספא. אחרי החודשים המלחיצים של ארגון החתונה וההתרגשות ההולכת וגוברת, אין משהו שיכול להרגיע אותה יותר מעיסוי, טיפול פנים או כל טיפול אחר.

מתנה אפשרית נוספת יכולה לבוא לידי שימוש כבר במסיבת הרווקות עצמה: חבילת פרלינים משוקולד משובח ובקבוק שמפניה איכותית. אין כמו השילוב המושלם הזה על מנת לפתוח את המסיבה ומשם כל מה שיקרה במהלך הערב יהפוך לכיף. 

YOU MIGHT ALSO LIKE