קישוטים מגניבים לשולחן חג ראש השנה- לשנה טובה ומתוקה במיוחד!
במהלך השנה רצופת המכשולים הזו למדנו להעריך את הדברים הקטנים בחיינו שמסבים לנו אושר. במיוחד לכבוד פתיחת השנה היהודית החדשה בואו נהפוך את שולחן החג למסיבה מהנה שתיתן לנו קצת נחמה ותקווה לעתיד

בחיים אין דבר חשוב מאשר המשפחה. אלו שהכי קרובים אלינו, אפילו אם לפעמים אנחנו גם אוהבים להתלונן עליהם (אבל הכל באהבה). שולחן החג מביא את כולם למקום אחד כדי לחגוג את החיים ואת כל נקודות האור שמאירות גם את הזמנים הקשים ביותר.

 

 

הכנו לכם מספר הצעות מדהימות לדברים שאיתם תוכלו לקשט את שולחן החג. אלו אמנם פריטים קטנים אך ההבדל שהם עושים הוא גדול ויוצר חוויה ענקית:

 

כרטיסי הושבה בהתאמה אישית בצורת תפוח

אחד הסמלים הגדולים של החג הוא כמובן התפוח בדבש. מהחנות המקסימה הזו באטסי, תוכלו להזמין כרטיסי השבה כאשר בכל אחד מהם כתוב את שם האורח שלכם. גם אם אין לכם הרבה אורחים השנה, עדיין יהנו המוזמנים לראות שהקדשתם עבורם מחשבה תחילה.

 

 

ראנר ומפיות רקומות

הנה מוצר על זמני שיוכל לשמש אתכם גם בחגים הבאים. יש משהו ברקמה שיוצר תחושה חמימה של בית. אמנם היינו בבית השנה לא מעט, אך זו דרך לשנות את חווית היום- יום ולהביא את רוח החג המשמחת לשולחן.

 

 

טבעות למפיות בצורת תפוח

בוא נודה באמת, לקפל מפיות זו מטלה משמימה ובסוף אנו תמיד מתפשרים על מלבן או משולש חסרי יצירתיות. הטריק הפשוט הזה הוא מתוק מאוד ומוסיף צבע לשולחן החג במינימום מאמץ. בעצם כשחושבים על זה, יש כאן רק יתרונות.

 


עיטורים לכוסות יין

אין חג יהודי בלי יין וטוב שכך, הרי אנחנו כבר מזמן יודעים שיין ישמח לבב אנוש. ואם חשבתם שהמאורע לא יכול להיות משמח אף יותר, מחכה לכם הפתעה. רגע לפני שהאורחים שלכם ילגמו מהכוס החגיגית, יפגשו עיניהם בברכת שנה טובה חגיגית.

 


גרילנדת תפוחים

לא ידוע מה יש בגרילנדה שמביא כל כך הרבה אושר למי שנתקל בה. אבל אם כבר ידוע בעובדה ידועה למה שלא נאיר את החדר או אפילו שולחן החג עצמו עם תפוחים מנצנצים. מספיק להעיף מבט חטוף בדבר המתוק הזה וכבר החיוך שלכם יאיר את החדר יחד עם הגרילנדה.

 


נר יערת דבש

נתחיל מהעובדה שנרות תמיד יוצרים תחושה יותר אלגנטית לחדר והרי שערב חג הוא לא כמו כל יום חול רגיל. שנית, תוכלו לבחור אחד משלושה ריחות שכולם באורח פלא הולמים את החג. הריח הראשון מורכב מג'ינג'ר, לימון, וניל ודבש. הריח השני מורכב מניחוח של תפוחים, דבש, קרמל וקינמון. והניחוח השלישי מורכב מניחוחות של אורן, תפוז, קינמון ופירות יער.

 


נר בצורת כוורת דבורים

הנר הזה חייב להיכנס לרשימה פשוט בגלל שהמראה שלו מהפנט לא פחות מהריח שהוא מפיץ. לא רק שצורתו נראית כמו כוורת דבורים, ממש כמו אלה שתמיד רואים בפו הדוב, אלא גם על ראש המכסה יש דבורה מלכותית, כך שגם אם לא בא לכם להדליק אותו, הנר הזה עדיין ישלים את עיצוב השולחן.

 

YOU MIGHT ALSO LIKE