הבוקר שאחרי: טיפים ליום שאחרי החתונה הגדולה
האירוע הכי חשוב ומרגש בחיים שלכם הגיע לסיומו, האורחים הלכו, ונותרתם לבד, רק אתם, ההתרגשות, העייפות, והמתנות. אז בשביל שהבוקר אחרי לא יתפוס אתכם לא מוכנים, הנה חמישה טיפים נהדרים שיעזרו לכם לעבור את היום בצורה מושלמת

אחרי חודשים ארוכים של תכנון, עשייה, התרוצצות, לחץ, ועד ועוד, האירוע הגדול והמרגש, החתונה, הסתיימה. וכעת, נותר לכם רק ליהנות זה מזו, מהמתנות, ומכל הכיף שמחכה לכם. ובכל זאת, פעמים רבות, הבוקר של אחרי יכול לעורר לא מעט לחצים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעבור אותו בשלום. 

קומו ביקיצה טבעית

בין אם אתם קמים בבית, או במלון, או לטיסה לירח הדבש שלכם, תנסו לבחור ביקיצה טבעית, כך תוכלו לפתוח את הבוקר על הצד הטוב ביותר, בצורה רגועה, נעימה, ולהתחיל לעכל את כל מה שעברתם בחודשים האחרונים, ובעיקר את מה שעברתם בלילה קודם לכן, בחתונה שלכם. 

קחו את הזמן 

הבוקר שאחרי יכול להיות מלווה בלא מעט חששות וכמובן, האנג אובר קל עד קשה. לכן, זה הזמן להתפנק ולקחת את הזמן. צאו לארוחת בוקר, או תזמינו כזו לחדר במלון, תתפנקו בעיסוי זוגי כיפי, או תלכו לסרט. כל פעולה שתגרום לכם להרגיש כיף וטוב.

לתת מקום לרגשות

אם קמתם יום אחרי ואתם מרגישים מגוון רחב של רגשות, גם התרגשות ושמחה, אך גם חששות ופחד, חשוב לזכור שזה לגמרי טבעי, ולתת לזה את המקום הראוי לו. בכל זאת, אתמול בלילה עברתם אירוע משנה חיים, משמח ומרגש. 

קחו את הזמן עם פתיחת המתנות

בבוקר של אחרי יש עוד שתי מטלות אחרונות, האחת היא פתיחת המתנות, והשנייה היא שליחת הודעות תודה לכל האנשים הקרובים לכם ולאורחים שהגיעו. אך בבוקר, חשוב כי תפנו זמן לעצמכם, להתאושש מהערב שהיה, ולקחת את הזמן בכל הנוגע לשני הסעיפים הנ״ל. 



YOU MIGHT ALSO LIKE