קבלו את הטרנד החדש של עולם החתונות: חתונה הפוכה
יותר ויותר זוגות בוחרים בקונספט המיוחד הזה, ומסתמן כי ב-2022 זה לגמרי הולך להיות הדבר הכי חם בעולם החתונות. בניגוד לחתונה הרגילה, חתונה הפוכה מציעה סדר קצת אחר של התנהלות. הנה כל מה שחשוב לדעת בנושא

חתונה הפוכה הפכה להיות אחד הדברים הכי לוהטים ומדוברים בעולם החתונות, ונראה כי שנת 2022 לגמרי הולכת להיות השנה של הטרנד המפתיע והרענן הזה. בחתונה הפוכה, סדר הפעולות למעשה, מתהפך. כלומר, מתחילים בדרך כלל באוכל, אחרי זה עוברים לטקס המרגש, ורק אחרי זה מגיעים הריקודים. 

אז מה היתרונות בחתונה הפוכה? 

- חתונה הפוכה יכולה לחסוך את האכזבה של כל מי שמאחר בעקבות סיבה כזו או אחרת ובעקבות כך פיספס את החופה, אשר מתקיימת בדרך כלל בהתחלה. 

- ביצוע החופה לאחר האוכל יבטיח כי האורחים יהיו אקטיבים ושמחים יותר, בכל זאת, הם מגיעים אליה אחרי שאכלו ושתו היטב. 

- בחתונה הפוכה אתם  יכולים להביע את הערכתם כלפי האורחים המגיעים באמצעות הגשת האוכל כבר בתחילת הערב.

- חתונה הפוכה יכולה גם להוזיל עלויות בעקבות הגשת המנות בתחילת האירוע, מה שמאפשר חשיבה על פתרונות יצירתיים כגון בופה, הגשה עצמית ועוד. 

בנוסף, את החתונה ההפוכה ניתן לערוך בעיתויים מיוחדים ולא סטנדרטיים. למשל, יום שישי בצהריים, כך האווירה תהיה מיוחדת יותר, מה שיכול לתרום מאוד לאירוע ולאורחים כאחד. כמו כן, חתונות הפוכות בשעות הצהריים וביום שישי עשויות להוות פתרון מעולה עבור כל מי שמעוניין לקיים אירוע בסגנון אחר ולהעניק לאורחים חוויה מרעננת. 

מה דורשת ההיערכות לחתונה הפוכה?

1. רצוי לתכנן את הבופה מראש כך שיהיה תואם לקונספט הכללי של החתונה. ההמלצה היא לתכנן את סוג האוכל בהתאם לתקציב אותו מגדירים מראש.

2. יש לקבוע מראש את סדר הדברים שיתרחשו במהלכה. ההמלצה היא להיצמד ללוחות זמנים שיקבעו מראש ובהתאם לכך לתכנן כל פעולה בזמן שלה. 

3. מומלץ לתכנן מראש גם את המנות שיוגשו בסיומה של החתונה. בעקבות הגשת המנות כבר בתחילת האירוע, יכול להתקיים מצב בו האורחים יגיעו לשלבים המאוחרים של האירוע, רעבים ולכן  יש לתכנן מראש את הנושא. אפשר להציב דוכני אוכל שיועמדו בצד ויגישו מנות לאורחים, במהלך כל הערב. 

לסיכום, חתונה הפוכה הופכת אט אט לדבר הכי חם בעולם החתונות והיא מביאה עימה לא מעט יתרונות. בנוסף, מדובר עליים קונספט מיוחד ולא שגרתי והיא מאפשרת לכם לשלוט על סדר הדברים באופן נכון ויעיל יותר. בחתונה הפוכה אין חוקים או כללים מוגדרים כך שאתם יכולים לתכנן הכל בהתאם לבחירה וטעם אישי ולרצונות שלכם.  

 

 



YOU MIGHT ALSO LIKE