עשי ואל תעשי: כך תמצאי את נעלי הכלה המושלמות
ברשימה הארוכה של אביזרים לכלה, נראה כי נעליים נמצאות ללא ספק באחד המקומות הראשונים. בהתאם לכך, ריכזנו עבורך מספר טיפים חשובים שיעזרו לך לבחור את הנעליים המושלמות, אשר ילווי אותך לאורך כל הערב המרגש בחייך

אין זה משנה איזה סגנון חתונה או שמלה תבחרי בסופו של דבר, לנעלי הכלה שלך יש תפקיד חשוב ומרכזי בהתחשב בעובדה שהן צפויות ללוות אותך לאורך כל הערב. בדיוק לשם כך, ריכזנו עבורך כמה טיפים חשובים שחשוב שתכירי, ויעזרו לך לבחור את הנעל המושלמת.

1. אל תחכי לרגע האחרון

גם אם לנעליים אין עבורך משמעות גדולה מדי בלוק הכללי שלך ככלה, עדיין רצוי כי תרכשי את הנעליים מבעוד מועד. בנוסף אל תוותרי והביאי אותן איתך למדידות השמלה. חשוב לדעת כי גובה העקב הינו משמעותי אף הוא, בעיקר בעת בחירת השמלה. 

2. קודם כל, תבחרי שמלה

אם נתקלת בנעליים עליהן תמיד חלמת, אך טרם מצאת ובחרת שמלה, מומלץ שתחכי עם הרכישה. העדיפי לקנות נעליים רק אחרי שמצאת את שמלת החלומות שלך, אחרי שמדדת אותה, והחלטת שהיא האחת. זאת מתוך רצון להתאים את הנעליים לסגנון השמלה, הצבע שלה, ושאר אלמנטים נוספים וחשובים. למשל, במידה והשמלה שלך ארוכה ומסתירה את הנעליים, אולי תעדיפי נעליים שטוחות ונוחות. אם השמלה דווקא קצרה, כנראה שתרצי נעליים מרשימות שישלימו את הלוק שלך. 

3. בעת בחירת נעליים, אל תשכחי לקחת בחשבון את הלוקיישן 

אחד האלמנטים החשובים שיש לקחת בחשבון בעת רכישת נעליים, הוא הלוקיישן של החתונה שלך. כך למשל, במידה והחופה מתקיימת בחוף הים, או בלב הטבע, עדיף שתוותרי על נעלי עקב גבוה. 

4. תצעדי עם הנעליים טרם האירוע 

לאחר שרכשת את הנעליים, מומלץ שתלכי איתם בבית או על משטחים נקיים במשך זמן מה. אם תגלי שאת לא מצליחה לעמוד על הרגליים יותר משעה, הנעליים האלו לא נועדו לך. אל תשכחי שהחתונה היא אירוע ארוך, הנמשך מספר שעות, ולכן עלייך להרגיש הכי בנוח שאפשר. 

YOU MIGHT ALSO LIKE