כמה זמן לוקח לתכנן חתונה?
הגיע הרגע והחלטתם שאתם מתארסים. יכול להיות שתיקחו לעצמכם קצת זמן ליהנות מהאירוסין לפני שתכנסו בכל הכוח לתכנון החתונה. אבל בעצם, כמה זמן זה בכלל לוקח? איך נדע לקבוע תאריך כך שיהיה לנו מספיק זמן לתכנן? אספנו בשבילכם את כל המידע

אמנם יש שלבים מסוימים שמומלץ לעקוב אחריהם כשמתכננים חתונה, אך לכל זוג הדרך שלו לתכנן וחזון אחר לאירוע עצמו. לכן, אי אפשר לקבוע על הדקה כמה זמן ייקח לכם לתכנן חתונה. מארגני חתונות ממליצים על טווח שבין 13-18 חודשים לצורך ארגון החתונה, אבל כמובן שזה לא תנאי מחייב. בהחלט אפשר לשער את הזמן שנחוץ לכם בהתאם למספר קריטריונים. אז הנה הם לפניכם, כך שתוכלו לדעת כמה זמן ייקח לכם לתכנן את החתונה שלכם ואיך כדאי להיערך:

 

 

מתי כדאי להתחיל לתכנן?

זוגות רבים שוכחים לקחת רגע וליהנות מהאירוסים לפני שהם מתחילים בתכנון האירוע. הרשו לעצמכם לקחת אפילו חודש שלם לחגוג את ההחלטה המשמעותית הזו, אל תדאגו, החתונה לא תברח. יחד עם זאת, ישנם בהחלט מספר דברים שכדאי לעשות לפני שבכלל מתחילים בשלבי התכנון, כמו: החלטה על החזון הכללי של האירוע, תכנון תקציב ובחירת תאריך לפני שמתחילים ליצור קשר עם ספקים.

 

 

איפה מתחילים?

כשעובדים מול אולמות אירועים וספקים חיצוניים, צריך לקחת בחשבון שיש צורך לשריין את השירות זמן רב מראש (שנה לפחות). לכן, זהו בהחלט צריך להיות הצעד הראשון שלכם בתכנון האירוע. קחו בחשבון שהרבה אולמות או גני אירועים מציעים אספקה של שירותים נוספים כמו מעצבי אירועים, קייטרינג, דיג'יי ובר, כך שקביעת אולם עשויה לגרום לכל הדברים האחרים להסתדר במהירות.

 

 

גם את בחירת השמלה מומלץ לעשות בשלב מוקדם יחסית, כדי לוודא שיש מספיק זמן לתיקונים במידת הצורך או משלוח והחלפה אם את בוחרת להזמין את השמלה ברשת.

 

 

מה עוד צריך לעשות?

השלבים הבאים בתכנון האירוע הוא הזמנת שירותים מספקים ושליחת הזמנות. אם ישנו ספק שחשוב לכם במיוחד לשכור את שירותיו לקראת האירוע, מומלץ לסגור איתו כמה שיותר מוקדם כדי להבטיח שהוא יהיה פנוי ביום האירוע. ערכו לכם רשימה של הספקים המועדפים עליכם, כמו גם ספקים כאפשרות שנייה למקרה הראשונים לא יהיו פנויים.

אל תשכחו לשלוח את ההזמנות גם כן מוקדם, במיוחד אם יש לכם אורחים שמגיעים ממדינות אחרות או ערים אחרות וצריכים לתכנן טיסות ולהזמין מקומות לינה.

 

 

איך לדאוג שהכל יתקתק כמו שצריך?

הכי חשוב כשמתכננים אירוע בסדר גודל כזה הוא שמירה על סדר וארגון. תרשמו הכל ואפילו הכינו תיקייה מיועדת במחשב שבה יש את כל הפרטים, החשבוניות, אישורי הזמנה ועוד. אם יש באפשרותכם לשכור את שירותיה של מארגנת חתונה, היא כמובן תעשה את הדברים הללו בדיוק עבורכם.

YOU MIGHT ALSO LIKE