פק"ל כלה: אלה האביזרים שאת חייבת ביום החתונה
מצאת את שמלת החלומות שלך ואין זמן טוב יותר להתאים אקססוריז. אך מעבר לאלה האופנתיים יש כאלה שפשוט חייבים

אם כבר מצאת את שמלת הכלה המושלמת, אין זמן טוב יותר להתאים אביזרים שישדרגו את המראה הכללי. אך לצד אלה שקשורים במראה, יש גם רשימה של אביזרים שימושיים שכל כלה צריכה ביום הגדול שלה.



את מוזמנת לארגן לעצמך הפסקת קניות קלה על מנת להשלים שלושה מהאביזרים ברשימה שפשוט חייבים. היכוני, הכיני, צאי!

נעלי כלה: בין אם את מעוניינת בכאלה עם עקבים גבוהים ובין אם בכאלה שטוחות ונוחות, את חייבת לבחור את הנעליים ליום החתונה. אחד הכללים העיקריים הוא שהן חייבות להתאים שמלת הכלה. בעת בחירת הנעליים כדאי גם לקחת בחשבון את הנוחות, אך בו זמנית גם את המיקום בו מתקיים האירוע ואת הסגנון. כך, למשל, אם החתונה מתקיימת בחוץ על רחבת דשא או על חוף ים, כדאי להימנע מבחירה בעקבי סטילטו שיקשו על ההליכה. במקרה כזה מומלץ לבחור בנעליים שטוחות ונוחות.



אביזרי שיער: הקטגוריה הזו עמוסה באפשרויות, לכן אין סיבה שלא תוכלי לבחור בכאלה שיתאימו באופן מושלם לשמלה. תמיד תוכלי לשלב הינומה מתוכשטת, סיכות ראש משובצות אבנים או נזר. גם אם עיצוב השיער שבחרת אמור להיות טבעי ומשוחרר, תמיד תוכלי לשלב אביזרים שמשלבים פרחים או אחרים שיעלו את מידת הגלאם של המראה הכללי. על מנת לזכות במראה בסגנון וינטג' אפשר לשלב נוצות עדינות.



ארנק או תיק קלאצ': ולא בשביל כסף. אף כלה לא מעוניינת להחזיק משהו ביד במהלך החתונה שלה, פרט לזר הכלה כמובן. אך אין בעיה שאחת החברות או השושבינות תהיה אחראית על התיק הקטן, בו תוכלי לאחסן כמה חפצים שעשויים להפוך לחיוניים במהלך האירוע, כגון בקבוק בושם קטן, מגבונים לחים, איפור, ערכת תפירה מיניאטורית ומראה קטנה.

YOU MIGHT ALSO LIKE