אל תתאבנו, תבחרו: כך תבנו תפריט מתאבנים מוצלח לאירוע
ההנחיות שיסייעו לכם לבחור במנות מתאבנים שיעוררו תיאבון, יכינו את החך לקראת המנות הבאות ויעודדו את האורחים להתרועע אלה עם אלה

בין אם אתם מתכננים להגיש מנה ראשונה באירוע ובין אם כמה מתאבנים שיוכנו בעמדות הגשה, יש כמה נקודות שיכולות לסייע לכם לבנות את תפריט המתאבנים לאירוע שלכם. אם תעקבו אחר ההנחיות הבאות, תוכלו להבטיח ששלב המתאבנים או המנה הראשונה ינחל הצלחה.



מתאבנים יכולים להיות מלוחים, מתוקים, קלילים, עשירים בטעמים, חמים, קרים או בכל שילוב שניתן להעלות על הדעת. אפשר לבחור מתאבנים על פי משפחות של מזונות. בהמשך לכך מומלץ לבחור כאלה שייצרו מגוון מאוזן, שמציע מרכיבים מכל משפחת מזון. מנת מתאבן, בעיקר אם מדובר באירוע שמתחיל בקבלת פנים עם קוקטייל, אמורה לעודד את האורחים להתרועע אלה עם אלה. כמו כן, מנות מתאבנים אמורות לעורר את התיאבון ולהכין את החך לקראת המנות הבאות, בהן גם המנה העיקרית.

מומלץ לבחור מתוך משפחות המתאבנים הבאות: משפחת גן, עם ירקות טריים, מבושלים או ממולאים, כגון תפוחי אדמה, זיתים, פירות, כולל פירות יער.

משפחת העמילנים, עם כריכים קטנים, פיצה, כופתאות, מאפי פילו ממולאים, ברוסקטות, קרוטונים, קרקרים, ביסקוטי, לחמניות וקוראסונים.

משפחת החלבונים, עם מנות בשר ודגים, כגון מיני כדורי בשר, בשר פרוס, שיפודים, כנפי עוף, נתחוני דגים, סושי ומבחר של מנות המשלבות ביצים וגבינה.

משפחת החטיפים, עם אגוזים מסוגים שונים, צ'יפס, בייגלס, טורטייה, פופקורן ופינגר-פודס מלוחים אחרים.



משפחת המטבלים והממרחים, עם רטבים מסוגים שונים, טפנד, ירקות טחונים במרקם קרמי, גואקמולה וכולי.

השילוב האולטימטיבי יציע מגוון רחב עם נציגים רבים ככל שניתן מכל משפחה. כמו כן, מומלץ שהמנות תהיינה בגודל ביס, על מנת שיהיה לאורחים לנגוס בהן תוך כדי שהם אוחזים בכוס משקה ומשוחחים.

YOU MIGHT ALSO LIKE