לכבוד בואו של הקיץ: רעיונות לקונספטים קיציים לחתונה
אף פעם לא מוקדם מדי לאסוף השראה ורעיונות יצירתיים לקראת היום הגדול שלכם, במיוחד אם הוא מתרחש בעונת הקיץ החמה, המזמינה לא מעט יצירתיות וחופש, אך גם דורשת הכנה מיוחדת

יותר ויותר זוגות בוחרים לערוך את החתונה שלהם בעונת הקיץ, ובצדק. חתונה בקיץ מביאה עימה לא מעט יתרונות, אפשרויות, סגנונות, וזה הזמן לצאת מהקופסא, להיות יצרתיים, ולחגוג בגדול. מצאנו מספר קונספטים קיציים מהממים שתוכלו לאמץ ליום הגדול:

טרופי וטרנדי

הפמפס כבש את עולם החתונות בשנה האחרונה, זה הזמן לשדרג אותו עם נגיעות טרופיות, ותקבלו קונספט סופר טרנדי, מרענן וקיצי. לכו על פיוז’ן סגנונות ושלבו הדפסים אוריינטליים עם פרחים אקזוטיים, ריהוט בוהמייני עם אוכל ים תיכוני, ואל תחששו לצאת מחוץ לקופסה.

ים תיכוני

מי אמר שחייבים להתחתן על החוף כדי להרגיש את האווירה הים תיכונית? תוכלו להשתמש באלמנטים ימיים כמו כוכבי ים, סירות ועוגנים. בחרו בחומרי גלם כמו עץ ורשתות חבלים, ובססו את פלטת הצבעים על גוונים בהירים וקייצים.

כפרי ומזמין

מושלם לזוגות שמחפשים אווירה רגועה, ביתית וחמימה. בחרו בסגנון ראסטיק קסום עם אלמנטים כפריים כמו ערימות חציר, חביות יין, ומיתוג חמים ומזמין עם הדפסים של פרחים ולבבות.

קלאסי ולבן

אם אתם מעדיפים להימנע ממניירות וגימיקים הסגנון הזה בול עבורכם. הפיקו אירוע על טהרת הלבן, הצבע הכי קיצי ואלגנטי שיש. המפות, הפרחים, הריהוט והכלים הדקורטיביים, הכול משתלב עם הכול ויעניק לאירוע שלכם תפאורה רגועה ומתוחכמת, במיוחד ליום הגדול.

YOU MIGHT ALSO LIKE