כך תעשו מסיבת רווקות חורפית מושלמת
אלמנט החורף במסיבת רווקות דורש תכנון מעט אחר וחשיבה על הפרטים הקטנים, אך גם לא מעט יתרונות כיפים במיוחד. הנה רשימה קצרה של טיפים נהדרים שיעזרו לכן לרקום את מסיבת הרווקות החורפית המושלמת.

קודם כל, לוקיישן

העונה הקרה מזמינה אתכן לבחור ומיקום מושלם למסיבת רווקות חורפית ואורבנית במיוחד. העדיפו מקום עם מטבח מסודר לבישול, מתחם צילומי סטודיו עם רקעים, פרטי אומנות מגניבים פוטוגנים ועוד הפתעות. לוקיישן כזה יהיה מושלם לערב איכותי עם החברות הטובות לקראת היום הגדול.

מיתוג חגיגי 

ברור שתרצו להשקיע גם בערב המרגש של החברה הטובה ביותר שלכן. זה לא אומר שצריך תקציב גבוה ולשבור את הראש, הרי הלוקיישן עצמו כבר מלא אופי. לכן, מדובר בטאצ’ים קטנים שיעשו את כל ההבדל. אתן לגמרי יכולות לעשות בעצמכן, זה כיף, קל, וזמין

סדנה כיפית

אין כמו פעילות חברתית משותפת כדי לגבש בין כולן, במיוחד אם לא כולן מכירות אחת את השנייה באותה רמה. דרך נפלאה להעביר את הערב ולגבש את הבנות היא סדנה, פעילות שהיא גם יצירה שניתן לערוך במקום סגור כשקר בחוץ, הכוללת לגמרי ערך מוסף. תוכלו לבחור בין סדנת אריגה בנול מסגרת, סדנת מקרמה, סדנת הכנת נרות, ועוד ועוד. 

משהו מתוק

אפשר להתאים את המתוקים שיככבו על על השולחן גם למוד החורפי עם קינוחים חורפיים כמו סמורס’ האמריקאי, עוגת שוקולד חמה, פאי תפוחים חם, או כל מה שמתחשק לכן. זאת כמובן לצד שילוב של נרות נעימים ומשקאות מנחמים כמו שוקו חם ומפנק.

זר פרחים לשיער

לא מוותרות על זר פרחים מהממם וחגיגי לכלת השמחה. החדשות הטובות הן כי בחורף אפשר ליהנות מזרים בצבעים חמים יותר ומפרחים שמחזיקים מעמד זמן רב יותר. 

וכמובן, מוסיקה משובחת

אחת הדרכים לעטוף את כל האירוע ברוח קלילה, מהנה ומהממת היא דרך מוסיקה כמובן. הכינו מראש פלייליסט מדויק וברוח ה ladies night החורפי המושלם שלכן. נסו לכלול בו גם שירים לריקודים ופאן, וגם שירים רגועים יותר לזמן הפעילות, האוכל והדיבורים.

YOU MIGHT ALSO LIKE