סטייל חורפי: כך תבחרי שמלת ערב לאירוע הבא שלך
הוזמנתן לחתונה בעונת החורף הקרה ואין לך מושג מה ללבוש? אל חשש, בדיוק בשביל זה בנינו עבורך מדריך מפורט, קצר ויעיל שיעזור לך לבחור נכון את הסטייל המושלם לאירוע הבא שלך

עונת החתונות כבר כאן, למרות העונה קרה, רבים מבקשים להתחתן לקראת סיום השנה או לקראת תחילתה של השנה החדשה. אם הוזמנת לאחרונה לאירוע או חתונה, ואת לא ממש יודעת כיצד לבנות את הסטייל שלך ולבחור את השמלה הנכונה, הנה מדריך קצר שיעזור לך.

קודם כל - חיפוש השראה

הדבר הראשון שכדאי להתחיל ממנו הוא חיפוש השראה לשמלה שראית ומאוד אהבת. לאחר שתמצאי את הסגנון שאת הכי מתחברת אליו, בחרי את הצבע שלך ואת הגזרה שבדרך כלל מתאימה לך. מהרגע הזה המצב הרבה פחות מבלבל, וכבר תוכלי להתחיל לדמיין בבהירות את הדגם, הסגנון והצבע, ולעשות את הבחירה המושלמת

שמרי מרחק מרשתות האופנה המוכרות 

על אסון התאומות שמעת? מדובר על סיטואציה לא נעימה במיוחד בה שתי בנות מגיעות לחתונה לבושות באותה השמלה בדיוק. תאונת האופנה המדוברת מרחשת בדרך כלל במסגרת קנייה ברשתות הגדולות במחיר נמוך יחסית. לכן אם את רוצה להימנע ממצב כזה, מומלץ לחפש אאוטפיט בחנויות של מעצבים, להזמין און ליין או לתפור שמלה בהזמנה אישית.

עיצוב אישי - הדרך המובטחת

אם את רוצה להיות בטוחה שאת היחידה שלובשת את השמלה לחתונה אליה את מוזמנת – עיצוב אישי הוא הפתרון האידיאלי. תהליך העיצוב כולל התאמה אישית לגופך ולטעמך הייחודי, כך שהסיכוי שתראי עוד מישהי לבושה בדיוק כמוך פשוט אינו קיים. יתרון נוסף בבחירת שמלה בעיצוב אישי היא העובדה שמדובר בהשקעה אופנתית לטווח ארוך. מלבד האירוע הזה, תמיד תוכלי לבחור בה לאירוע נוסף, ואף לחורף הבא.

צבעים מאופקים ויתר

ההמלצה היא לבחור בצבעוניות רגועה, כזו המתבטאת בצבעים יחסית מאופקים, נייטרלים, עמוקים ופחות נועזים. את הצבעים שמרי לקיץ הקרוב, הם בהחלט עתידים לחזור, ובגדול. 

אל תוותרי על הפריט המשלים

הבחירה באקססורי משלים כחלק מהלוק יכולה לשדרג כל מראה לשיא סטייל חדש. במקרה של חתונות חורף אפשר לשלב ג׳קט אובר סייז אופנתי שלגמרי חוזר כטרנד חזק השנה. 

YOU MIGHT ALSO LIKE