הכיני הופעתך לקיץ: מדריך ביוטי לכלות העונה החמה
הטמפרטורות הגבוהות ואחוזי הלחות הגבוהים משפיעים על העור והשיער בעונת הקיץ. כדי להבטיח שתהיו הכי יפות וזוהרות בחתונה שלכן, הנה כל הדברים שתצטרכו לדעת וליישם

לא סתם זכה הקיץ לכינוי “עונת החתונות” - האווירה בחודשי הקיץ כיפית ושמחה, השמש שוקעת מאוחר, אירועים רבים נערכים על רקע הים – שהוא ללא ספק הנוף המושלם של הקיץ, וחופות נערכות מול השקיעה. עם זאת, כמו לכל דבר הקשור לאירוע הגדול בחייכם, גם לחתונת קיץ אתם צריכים להיערך, ובמיוחד כלות שרוצות להיות הכי יפות וזוהרות.

מלבד השמלה, שכדאי שתהיה קלילה ואוורירית, יש להתחשב גם באיפור ובשיער. הנה כל הדברים שכל כלה שמתחתנת בקיץ צריכה לדעת. קבלו את מדריך הביוטי לעונה החמה:

אל תגזימו בשיזוף

אם חשוב לכן להיות שזופות ביום הגדול שלכן ואתן מתכוונות לתפוס צבע לקראת החתונה, דאגו לפחות להיות חכמות בשמש. נזקי השמש על העור כבר ידועים, וחשוב להיחשף באופן מבוקר ולמרוח קרם הגנה מתאים. אם יש לכן נטייה לפיגמנטציה עליכן לנהוג במשנה זהירות, השיזוף מגביר את הפיגמנט ומכהה את הכתם.

הקפידו על שתיה מרובה של מים

שתייה מרובה של מים היא בגדר must, הן למראה העור (והשיער) והן לבריאות ולתחושה הכללית. שתייה מרובה של מים מעלה את רמת הלחות בעור, מעודדת את חילוף החומרים וממריצה הגעה של נוטריינטים. כך, העור והשיער נראים קורנים ובריאים יותר. חשוב להתחיל עם שגרת שתיית המים כמה חודשים לפני החתונה כדי שהעור יהיה במיטבו באירוע הגדול.

תשתמשו בקרם פנים עם מקדם הגנה

אם אתן עדיין לא עושות זאת, רכשו קרם פנים טוב שיש לו גם מקדם הגנה SPF. בקיץ אנו חשופים יותר לשמש, ומומלץ להשתמש בקרם קל על בסיס מים, נטול שומן. חשוב שתקפידו להימרח כדי שלא תגיעו אל החתונה שלכן עם עור מקולף או יבש, שיבלוט למרות האיפור. רצוי להתייעץ עם קוסמטיקאית בנוגע להתאמת קרם הלחות לסוג העור הספציפי ולטפל לפני החתונה בבעיות ממוקדות כמו פצעונים, אדמומיות מוגברת או יובש. מומלץ לעשות זאת כמה חודשים לפני, שכן ייתכן שתהיה תגובה אלרגית לקרם.

שמרו על היגיינה וניקיון גם ביום האירוע

בימי הקיץ מזיעים הרבה, ולכלוך ואבק נוטים להידבק ולהצטבר על עור הפנים. ההמלצה היא להקפיד לנקות את הפנים בסיום כל יום ביסודיות במספר שלבים: הסרת האיפור עם מסיר איפור, שטיפה יסודית בסבון פנים, והזנה בלחות. גם ביום החתונה כדאי לשמור על ההיגיינה ולהצטייד ב”דפים” לניקוי שומן מהעור (bloating paper), המיועדים לספיגה עדינה של השומן המצטבר על העור ואינם פוגעים באיפור. לאחר ספיחת השומן יש להשתמש בפודרה שקופה גרוסה דק ולטפוח בעדינות במקומות הבעייתיים. שימו לב שלא נשארות שאריות אבקה על הפנים ושהכול נצמד ונספג כמו שצריך.

תוסיפו מסיכת הזנה לכל חפיפה

בקיץ מומלץ לחפוף את השיער בתדירות גבוהה יותר מהחורף כדי להימנע מהצטברות של לכלוך ושומן על הקרקפת. כדי להשיב לשיער את הלחות שלה הוא זקוק, כדאי להוסיף לחפיפה מסכת הזנה לפחות פעמיים-שלוש בשבוע. אם אתן מרבות לשהות בים או בבריכה, דעו כי הכלור והמלחים מזיקים לשיער ולכן במקרה כזה מומלץ לחפוף את השיער פעמיים, לנקות היטב ולסיים את החפיפה עם מסכה לשיער. כך תחזירו חיוניות וברק לשיער ותבטיחו שהוא ייראה במיטבו ביום החתונה.

תגזרו קצוות כחודשיים לפני החתונה

ההמלצה היא להסתפר כחודשיים לפני החתונה, מכיוון שבקיץ קצוות השיער נוטים להתייבש עוד יותר (במיוחד אם אתן צובעות את השיער או עושות גוונים). זה גם ייתן לכן ולשיער מספיק זמן להתרגל לתסרוקת החדשה.

אל תשימו מרכך או מסכה יום לפני החתונה

יום לפני החתונה מומלץ לחפוף היטב את השיער עם שמפו בלבד ולהימנע ממרכך, ממסכות, מקרמים או מסרומים. לכל אלה יש בסיס שמנוני שיכול לפגוע בעמידות החומרים שמעצבי שיער ישימו על השיער שלכן כדי להבטיח עמידות לאורך היום הגדול. לפני תחילת התסרוקת על השיער להיות נקי לחלוטין ונטול שומן, במידת האפשר.

בחרו תסרוקת אסופה או חצי פזורה

בקיץ מומלץ לבחור בתסרוקת אסופה, במיוחד אם החתונה מתקיימת ליד הים או באזור אחר שהלחות בו גבוהה במיוחד. עם שיער פזור יכול להיות לכן חם מדי, וככל שיעברו השעות, התסרוקת תהיה עמידה פחות ופחות. אם בכל זאת אתן לא רוצות לוותר על פזור מומלץ לבחור בתסרוקת חצי פזורה, כאשר החלק העליון והקדמי מסודרים היטב בצורה מבוקרת שתישאר לאורך זמן.

תשקלו ליווי מעצב שיער לאולם

אם בחרתן בתסרוקת פזורה, או שאתן רוצות לשנות באמצע האירוע מאסוף לפזור, ההמלצה היא לשקול ליווי של בעל מקצוע לחתונה, כדי להבטיח שימור, תחזוק ותיקונים בעת הצורך.

YOU MIGHT ALSO LIKE