בניחוח חתונה: כמו כל מרכיב אחר בחגיגה, כדאי שתבחרו נכון את הבושם ליום החתונה
ניחוחות יכולים להעניק לחוויית החתונה שכבה נוספת של הנאה ובכל פעם שהם יעלו באוויר, מיד תזכרו את הרגעים המופלאים של החגיגה החשובה בחייכם. אז בחרו היטב והתאימו את הניחוח לאווירה

לריח יש את היכולת לעורר זיכרון אפילו שנים רבות אחרי שהאירוע חלף. לכן חשוב לבחור בניחוח מיוחד על מנת שיזכיר לכם את היום השמח הזה, בכל פעם שהוא יעלה באפכם.

הריח שיזכיר לכם את יום החתונה לנצח

רענן: מתכננים חתונה ביעד טרופי או בשעת אחר צהריים על חוף הים? תוכלו להשיג את האיזון המושלם בין ניחוח קליל לבין עסיסי, עם ריח פירות שנקשר מיד באווירה של קיץ. ההמלצה: Fresh Honeysuckle.

פרחים: בחרתם להתחתן בשעת ערב במתחם אירועים קלאסי? רמזים לענבר זוכים להשלמה על ידי מסק לבן, ויחד עם ניחוח ורדים קלאסי התערובת תופחת עם שכבה עכשווית יותר. ההמלצה: Chloe Roses de Chloé.

נקי וטרי: חגיגת החתונה שלכם צפויה להיערך תחת כיפת השמים? לא משנה אם מדובר בגן אירועים מלא פרחים ועצים, בפארק או ביער, תערובת של יסמין, פרחי מנטה ופרחי תפוז, יעוררו תחושה של הליכה בגן שופע ומלא רעננות. ההמלצה: Jo Malone White Jasmine & Mint.

חשוב לבחור בריח הכי מתאים ליום החשוב בחייכם

מתובל ומעורר חושים: השלישייה המפתיעה והמשכרת של תפוז מר, ערער ופצ'ולי לעולם אינה לא משתלטת מדי. מדובר בניחוח ארצי שיכול להתאים לשניכם. ההמלצה: Diptyque Eau des Sens.

מתוק: מתחתנים במקום רומנטי ומלא בזוגיות ואהבה? תערובת של פרחי שושן, מגנוליה ואיריס לבן תעטוף אותך בריח מופלא שיעורר תחושת ריחוף קלה. ההמלצה: Kate Spade Walk on Air.

YOU MIGHT ALSO LIKE